beantwoord

tv-gids

  • 21 May 2020
  • 6 reacties
  • 677 x bekeken

waar zijn de tv-zenders 1 t/m 14 in de tv-gids gebleven?? 

icon

Beste antwoord door Lucky One 26 May 2020, 12:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5

Hé Lucky One,

Als het probleem nog niet opgelost is raad ik aan om dan het modem en de decoder even van het stroom te halen. Zet eerst het modem na minimaal 10 seconden weer op het stroom en zodra deze opgestart is kun je de decoder weer op het stroom te zetten. Hopelijk komen de zenders dan weer tevoorschijn in de tv-gids.

Groet, Kevin

Helaas niks terug.. Ik zal de volgende stap moeten doen..

Hé Lucky One,

Als het probleem nog niet opgelost is raad ik aan om dan het modem en de decoder even van het stroom te halen. Zet eerst het modem na minimaal 10 seconden weer op het stroom en zodra deze opgestart is kun je de decoder weer op het stroom te zetten. Hopelijk komen de zenders dan weer tevoorschijn in de tv-gids.

Groet, Kevin

 

Ook de volgende stap heeft niks geholpen :disappointed_relieved:

Reputatie 5

Ook de volgende stap heeft niks geholpen :disappointed_relieved:

 

Jammer dat het nog niet is opgelost. Zou je nog eens toe kunnen lichten wat je precies ziet, missen de zenders 1 t/m 14 in de lijst in de TV gids of staan ze er wel tussen maar mist de programmering van deze zenders? Misschien zou je het kunnen laten zien met een foto van je TV?

 

Voor zover is het opgelost na het  (2e keer) gewiste te hebben.. Maar soms denk ik dat me "decoder" aan het op gaan is..

Reputatie 5

Bedankt voor je update, fijn dat het weer goed werkt nu.

Laat maar weten als er nog iets is waar ik bij kan helpen!