beantwoord

tv en internet

• 8 juni 2016
  • 2 reacties
  • 124 x bekeken

Sinds een tweetal dagen heb ik mijn light internetabonnement geüpgraded naar een snellere internetverbinding plus televisie, het internet lijkt nu trager dan wat ik hiervoor had plus ik heb nog geen televisie kunnen kijken, op het modem knippert het tv lampje constant hier komt geen verandering in wat ik ook doe, kabels al vervangen, en nagekeken, reset geprobeerd, aan uit....GEEN TV helaas...internet is voor mij iets minder belangrijknog even, deze doet het dus wel maar zeeeeer snel gaat het niet, televisie wil ik wel graag over kunnen beschikken

. graag uw hulp bij deze. gr R kuipers-van Kesteren
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 11 juni 2016, 12:59

Hoi R kuipers-van Kesteren,
Wat is de status op dit moment? Werkt je tv inmiddels wel naar behoren?
Bij een upgrade duurt het ongeveer een week voordat je op de juiste snelheid zit. Dus als je over een paar dagen een bekabelde speedtest doet, kun je zien wat je snelheid is. Hierbij is het belangrijk dat je tv is uitgeschakeld en dat geldt ook voor alles wat is verbonden met je wifi-netwerk.
Hoe lang is de kabel die tussen je modem en ISRA punt loopt? Als deze langer is dan 2 meter kan dit voor verstoringen zorgen waardoor je het dus niet zou kunnen werken.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Wat is de status op dit moment? Werkt je tv inmiddels wel naar behoren?
Bij een upgrade duurt het ongeveer een week voordat je op de juiste snelheid zit. Dus als je over een paar dagen een bekabelde speedtest doet, kun je zien wat je snelheid is. Hierbij is het belangrijk dat je tv is uitgeschakeld en dat geldt ook voor alles wat is verbonden met je wifi-netwerk.
Hoe lang is de kabel die tussen je modem en ISRA punt loopt? Als deze langer is dan 2 meter kan dit voor verstoringen zorgen waardoor je het dus niet zou kunnen werken.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Heb je nog problemen met je tv of is het al verholpen?
Ik hoor het graag van je. Als je mijn hulp nog kan gebruiken wil je dan nog antwoord geven op bovenstaande vragen? :)
Groetjes Kiko