beantwoord

Tv decorder blijf uitvallen

• 7 augustus 2017
  • 40 reacties
  • 2830 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

40 reacties

Nu bijna 2 jaar verder en nog geen oplossing ze doen niet eens de moeite om t op te lossen. Wat een klantenservice van lik mn vestje. Zo behandel je geen klanten. Maar wel iedere maand volle pond betalen een oplossing ho maar
Nu is er nog steeds geen oplossing hoe lang gaat dit duren word nu wel een beetje pissig er van
Reputatie 4
Badge +3
Nu is er nog steeds geen oplossing hoe lang gaat dit duren word nu wel een beetje pissig er van

Ik ben het met je eens dat het nu wel heel erg lang gaat duren en wil het probleem verder overnemen.

Zou je me wat gegevens kunnen sturen zodat ik verder onderzoek voor je kan doen?

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Vivian,

Ik heb direct contact gezocht met mijn collegas die over het tv product gaan, we starten een onderzoek en laten je weten als we meer weten.

Groeten,

Jeroen
Alweer haha geloof d'r niet echt meer in na bijna 2 jaar dat t ooit opgelost gaat worden.
Reputatie 4
Badge +3
Alweer haha geloof d'r niet echt meer in na bijna 2 jaar dat t ooit opgelost gaat worden.

Dat begrijp ik helemaal maar ik doe mn best 😉
Tele 2 waar blijf nou de oplossing zit nu al 2 jaar via jullie vast en oplossen ho maar blijf bellen enzo. Geloof zo niet meer in een oplossing. Hopelijk eind van de week een oplossing anders ga ik verdere stappen ondernemen. Betaal nu voor klote tv van jullie tv kijken is niet leuk bij jullie
Reputatie 4
Badge +3
Als het goed is heb je een afspraak staan met een monteur voor morgen. Klopt dat?
Ja dat klopt morgen ochtend
Reputatie 4
Badge +3
Ja dat klopt morgen ochtend

Dan wachten we dat even af 😉
Helaas net om 13:35 toch weer de zelfde storing moeten ervaren verwacht dat t probleem nooit opgelost gaat worden hier word er een beetje pissig van op t moment
Reputatie 4
Badge +3
Blijft het probleem terug komen?
Ja het probleem blijft terug komen
Reputatie 4
Badge +3
Alles is al vervangen en je case is al meerdere keren uitgezet bij de afdeling die hier over gaat. Het enige wat ik kan bedenken is dat we dat nogmaals gaan doen. Vind je het goed dat ik dit nogmaals ga doen?
Dat mag denk alleen niet dat het iets gaat helpen volgens jullie lig t probleem binnen maar dat is volgens mij niet niks wijst erop denk dat t probleem buiten lig