beantwoord

Tv decorder blijf uitvallen

• 7 augustus 2017
  • 40 reacties
  • 2830 x bekeken

Ik heb dus al dik anderhalf jaar een problemen in Oudenbosch met tele 2 om.de 3 uur stop de tv voor ongeveer een minuut. En iedere 2 weken soms 1x per maand gaat het andere kastje zich helemaal opnieuw opstarten en heb ik minuten lang niks. Blijkbaar kan tele 2 dit niet oplossen wat kan ik nu nog doen ben het zo beu als je iets aan t kijken ben dat hij er gewoon mee stopt. Tele 2 kunnen jullie nog iets doen want anders ben ik genoodzaakt om weg te gaan en voor anderhalf jaar mn geld terug te eisen. Omdat jullie niks doen om het te verhelpen.
icon

Beste antwoord door Jeanette van Tele2 9 augustus 2017, 11:33

Hoi Vivian1986

Welkom op ons Tele2forum ?

Je geeft aan al anderhalf jaar problemen met je verbinding te hebben. Heb je alleen problemen met je tv verbinding of ook met je internetverbinding.
Graag zou ik willen weten wat er door de klantenservice al is gedaan om het probleem op te lossen.
Kan je anders je klantgegevens aan je profiel toevoegen dan kan ik voor je kijken wat er aan de hand is met je verbinding.

Graag hoor ik van je.

Groetjes van Jeanette van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

40 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi Vivian1986

Welkom op ons Tele2forum ?

Je geeft aan al anderhalf jaar problemen met je verbinding te hebben. Heb je alleen problemen met je tv verbinding of ook met je internetverbinding.
Graag zou ik willen weten wat er door de klantenservice al is gedaan om het probleem op te lossen.
Kan je anders je klantgegevens aan je profiel toevoegen dan kan ik voor je kijken wat er aan de hand is met je verbinding.

Graag hoor ik van je.

Ik heb door de klantenservice al een monteur en nieuwe kastjes enzo gehad niks help dit is een probleem in heel Oudenbosch en zo. Dit is ook al.lang bekend bij jullie.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Vivian1986,

Nadat de monteur is geweest heb je toen nog contact met de klantenservice gehad? Als iets echt niet op te lossen is kunnen we kijken of er een mogelijkheid is om je tegemoet te komen.
Je geeft aan dat er een monteur is geweest is dat een KPN monteur geweest of een Tele2 monteur?
Graag wil ik kijken of ik iets voor je kan betekenen hierin maar dan moet ik je wel vragen om je gegevens aan je profiel toe te voegen of mij een persoonlijk bericht sturen met je gegevens.

Reputatie 1
Badge +1
Hoi Vivian1986,

Excuses voor de late reactie ?
Ik heb gezien dat er een KPN monteur en een monteur van Tele2 is geweest . De monteur van Tele2 heeft je modem vervangen en de KPN monteur heeft je ISRA hersteld. Ik zie dat je daarna nog contact hebt gehad met de klantenservice en zij hebben gevraagd naar voorbeelden om dit door te kunnen zetten naar het hoofdkantoor.
Als ik inlog op je modem zie ik weinig instabiliteit en dat is de reden dat de klantenservice heeft gevraagd naar voorbeelden om dit door te zetten naar het hoofdkantoor zodat ze daar kunnen uitlezen wat er met de decpder gebeurd als je problemen hebt.
Je mag de voorbeelden ook naar mij doorzetten dat ik deze voor je uitzet. De voorbeelden die we graag willen hebben zijn de zender waar je naar kijkt het tijdstip en wat er op dat moment gebeurd en wat je doet om de storing weer voorbij te krijgen.

Graag ontvang ik van je 5 voorbeelden.

Het is op elke zender iedere 3 uur. Kan wel opschrijven maar dan heb ik een boek
En het is ook op de radio
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Vivian1986,

Ik vraag je niet om een boek te schrijven maar 5 voorbeelden.
Als we 5 voorbeelden hebben zoals ik gevraagd heb kunnen we de decoder uitlezen wat er gebeurd op het moment van de storing.
Daarom wil ik je vragen om toch de 5 voorbeelden te sturen dan kunnen we kijken of we een oplossing voor je hebben.
De 5 voorbeelden moeten bestaan uit welke zender je kijkt wat er gebeurd op het moment van de storing en wat je doet. wat vooral belangrijk is de tijd. Dit heeft te maken dat de decoder veel data genereert en als we tijden krijgen met ongeveer 3 uur is het niet mogelijk om het uit te lezen.

graag zie ik je bericht tegemoet.

Het is standaard om de 3 uur op elke zender ik kan toch moeilijk van elke zender het bij houden. Iedere 3 uur stopt hij zowel tv als radio en dat kan variëren van 30 seconden tot een minuut.
Het is nu rond kwart over 5 en.kwart over 8 kwart over 11 kwart over 2 en zo door
Reputatie 1
Badge +1
Hoi,

Je geeft nu niet precies aan wat er dan gebeurd met je decoder en wat je doet om het opgelost te krijgen.
En zoals aangegeven hebben we wel duidelijke tijdstippen nodig om de decoder uit te lezen. En je hoeft maar 5 voorbeelden te verzamelen.

graag zie ik die van je om te kijken of we een oplossing voor je kunnen bieden.

Hoe moeilijk is t om te begrijpen het beeld en geluid stopt en gaat dan na 30 seconden tot een minuut weer verder. Het maak niet uit welk programma er bezig is het is op alle zenders tv en radio. Dus kijk wat er om kwart over 2-5-8-11 bezig is dan weet je het ik heb geen tijd om alles bij te houden ik heb al 1,5 jaar ellende met jullie en word niet geholpen
17:12 commedie central modern familie

En het maak dus niet uit welke zender het us overal
En mijn decorder doe t gewoon maar het beeld en.geluid stopt internet heb ik dan nog gewoon op een zwarte tv decorder kun je niet zien wat het doe het lampje ia gewoon aan verder is er niks te zien
20:12 bar rescue op spike
11:12 national geograpic the incredible dr pol
17:12 spike bar rescue

Nu genoeg materiaal om het na te kijken want ik kijk hier niet voor mn lol tv als ik niet ongestoord tv kan kijken zonder stukken te missen

Hopelijk kan er wat aan gedaan worden.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Vivian1986,

Hartelijk dank voor je voorbeelden.
Ik heb de voorbeelden voor je doorgezet naar ons hoofdkantoor ik verwacht hier volgende week een antwoord op en laat het je dan weten.

Ik heb nog steeds niks vernomen en.raak t nu wel aardig beu. Duurt wel erg lang voor er een oplossing komt. Ik heb nu al anderhalf jaar problemen en word niet geholpen.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Vivian1986,

Je hebt gelijk dat het erg lang duurt, ik heb het voor je uitgezet en nagevraagd of er al een oplossing is.
Op dit moment konden ze mij nog geen oplossing geven.
Ik blijf het voor je in de gaten houden.

We zijn nu al 2 weken verder weer en nog niks is er gedaan. Ik heb al anderhalf jaar problemen met jullie en er komt maar geen goede oplossing. Vertrouwen is eigenlijk wel aardig weg gegaan dat het opgelost word. Ik kijk alleen maar films omdat je op tv gek word. Hoop toch snel een oplossing te hebben
En nog is er geen oplossing of reactie ik raak t wel een beetje beu. Vind dat het echt een slechte service is van tele 2
Reputatie 5
Badge +2
Hé Vivian,

Het hoofdkantoor heeft je storing nog steeds in behandeling, zodra er iets bekend is zal mijn collega je hier verder over informeren!

Groet, Kevin
Het zou een week in beslag nemen.maar nu al wel weken hoe moeilijk kan het zijn?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Vivian,

Ik had gezien dat je ook contact hebt gehad met de klantenservice.
Ik heb nogmaals gekeken naar de bon die bij het hoofdkantoor staat en helaas heb ik hier nog geen antwoord op.

Excuses hiervoor.

He, bekend probleem. Echter, hier valt hij op ongeregelde tijden uit. Blijft dan herstarten, valt gelijk weer uit enz enz enz. Kan soms uren duren maar kan ook na 5 minuten verholpen zijn. Alle kabels al vervangen, andere poort geprobeerd, tv decoders gewisseld enz enz enz. Zelf bij de nieuwe tv is het weer begonnen. Heb al een aanbod gehad om een monteur langs te sturen maar die kan alleen overdag en als ik dit zo lees.......brrrr