beantwoord

Tv decoder doet het slecht/niet

• 16 november 2016
  • 10 reacties
  • 165 x bekeken

De tv decoder start continu opnieuw op als ik tv kijk. Soms gaat hij ook niet meer aan. Net brandden alle lampjes en moest ik alle stekkers eruit halen en deed hij het pas na een half uur. En als de tv ontvanger aangaat loopt hij snel weer vast of hapert de hele tijd. Tv kijken is niet te doen zo!!
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 18 november 2016, 16:29

Dag Timtele1,

Ben je je aansluiting al nagelopen of alles goed in elkaars steekt? En zou je de modem 30 sec van de stroom kunnen halen. Wanneer je dit hebt gedaan zou je dit dan ook voor de decoder kunnen doen. Ik ben benieuwd wat je bevindingen zijn. Je geeft aan dat het beeld vastloopt. Werkt het geluid dan wel? En stoort het op alle zenders of alleen op HD zenders? Wanneer de decoder opnieuw start zie je dan dat de modem uit en aangaat? En werken je andere diensten wel naar behoren? Hoeveel mb bedraagt je internet?

Met alle antwoorden op mijn vragen kan ik je beter helpen!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Gisteren avond geen tv kunnen kijken en vanmorgen branden er een blauw en groen lampje. tot nu toe alleen maar ellende gehad met Tele2
is je voeding stuk heb ik ook gehad, gewoon klantenservice bellen, is het zo opgelost
Bedankt voor de reactie ronaldvw, maar het lijkt me stug dat alle twee de voedingen stuk zijn en dat die het soms dan wel doet
Reputatie 5
Badge +3
Dag Timtele1,

Ben je je aansluiting al nagelopen of alles goed in elkaars steekt? En zou je de modem 30 sec van de stroom kunnen halen. Wanneer je dit hebt gedaan zou je dit dan ook voor de decoder kunnen doen. Ik ben benieuwd wat je bevindingen zijn. Je geeft aan dat het beeld vastloopt. Werkt het geluid dan wel? En stoort het op alle zenders of alleen op HD zenders? Wanneer de decoder opnieuw start zie je dan dat de modem uit en aangaat? En werken je andere diensten wel naar behoren? Hoeveel mb bedraagt je internet?

Met alle antwoorden op mijn vragen kan ik je beter helpen!
Hallo Trinh,
Helaas ben ik een week weg maar zal volgende week kijken.
Reputatie 5
Badge +3
Dat is goed. Ik laat het topic nog voor je openstaan 🙂
Hallo Trinh, terug van vakantie en alles eruit gehaald en weer opnieuw aangesloten, maar het is een drama. Ik typ dit nu maar aangezien ik toch geen tv kan kijken. Net brandde alle lampjes van de decoder en heb ik de stekker er weer uit gehaald en er opnieuw in gedaan. Toen na 10 min. Kwam Npo 1 in beeld maar toen ik op gids drukte liep die vast en startte opnieuw op en bleef het beeld op zwart. Het beeld stoort op elke zender, normaal en HD. Ik zie niets aan de modem en af en toe valt de WiFi even een halve minuut weg, maar dat is sporadisch en niet heel vervelend.
Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. Ik heb het hier op het forum gevraagd, gemaild, een brief op de post gedaan en een half uur in de wacht gestaan aan de telefoon en tot nu toe heb je mij als enige nog beantwoord. Me internet is trouwens 80/90 Mbit.
Als je verder nog vragen hebt hoor ik het van je en als je oplossingen hebt helemaal. Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi!
Ik reageer even omdat mijn collega Trinh afwezig is. Speelt dit nog steeds? En heb je in de tussentijd contact opgenomen met de telefonische klantenservice?
Als je dat niet hebt gedaan, zou je mij dan een privebericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee! Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen.
Kan ik je nog helpen of is het inmiddels niet meer nodig?
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ik ga dit topic sluiten aangezien ik niks meer gehoord heb van de topicstarter.
Groetjes Kiko