TV Decoder

• 15 september 2019
  • 3 reacties
  • 115 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Mijn TV decoder blijft zichzelf voortdurend updaten en opnieuw opstarten, daarna krijg ik 2 seconden beeld, en begint de loop opnieuw.. Heb alles geprobeerd, opnieuw opstarten, stroom eraf, kabels opnieuw aansluiten, probleem blijft zich voordoen.. Denk dus dat mijn decoder defect is?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi WRS,

Welkom op ons forum. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een decoder in een opstart loop blijft hangen. Om te kunnen achterhalen waardoor jouw decoder blijft opstarten heb ik meer gegevens van je nodig. Kun je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht doorsturen? Privébericht naar Michiel

Groet, Michiel
Hoi WRS,

Welkom op ons forum. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een decoder in een opstart loop blijft hangen. Om te kunnen achterhalen waardoor jouw decoder blijft opstarten heb ik meer gegevens van je nodig. Kun je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht doorsturen? Privébericht naar Michiel
Groet, Michiel

Done!
Reputatie 2
Badge +1
Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Er blijkt iets mis te zijn met de tv instellingen in het modem, om te zorgen dat dit probleem wordt verholpen heb ik een bericht doorgestuurd naar onze technische dienst. Zij zullen je per email op de hoogte houden.