beantwoord

tv app werkt niet op chromebook

  • 23 June 2019
  • 5 reacties
  • 721 x bekeken

een goededag ik heb een vraag. ik ben in het bezit van een acer chromebook. nou werken andere tv apps wel maar als ik de tele2 tv app op me chromebook zet dan krijg ik wel geluid maar geen beeld.
andere apps van providers werken wel.

weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 24 June 2019, 15:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Onze TV app kan alleen gebruikt worden via Andriod en iOS besturingssystemen. Een chromebook maakt gebruikt van een ander besturingssysteem.
Reputatie 4
Op een hoop chromebooks kan je wel android apps draaien.
Volgens deze helppagina van google:
https://support.google.com/chromebook/answer/7021273?hl=nl
zou je apps die niet werken op een chromebook ook niet moeten kunnen downloaden.
(Zie de tekst onder Stap 2 op die helppagina)

Als dickehv de Tele2 tv app uit de Google play store gedownload heeft dan lijkt mij toch dat daar iets fout staat ingesteld.
Reputatie 3


Als dickehv de Tele2 tv app uit de Google play store gedownload heeft dan lijkt mij toch dat daar iets fout staat ingesteld.


Dit heb ik doorgegeven aan onze achterliggende afdeling. Zij zullen nagaan hoe voorkomen kan worden dat de app gedownload kan worden op devices waarvoor deze niet geschikt is.
Reputatie 7
Badge +12
Probeer eens eens een andere resolutie. De tele2 app is gemaakt voor mobiele telefoons en tablets. Geen chromebook scherm verhoudingen misschien.

ik heb alle resolutieś geprobeerd maar blijf groen scherm houden terwijl me eigen xs4all tv app het wel gewoon doet in alle resolutie's