beantwoord

Titels series - Niet gewenst!

  • 20 July 2019
  • 7 reacties
  • 458 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties
Hoi. Ik ben nog geen week Tele2 klant en heb het even gehad. Niemand kan/ail mij helpen met het lozen van smerige titels in de tv gids. Al die zenders komen langs, ook als je ze niet wil. Tuurlijk een opmerking erbij dat je je kunt abonneren. Geprobeerd met kinderslit per zender, kan niet. Titels als Sapira gaat anaal etc. Waarschijnlijk omdat ik die zenders niet heb! Ik wil het uit de gids hebben. Ik heb kinderen en voel mij toevallig verantwoordelijk! Ik vind dit niet kunnen en moven. Graag aanpassen
icon

Beste antwoord door eric 20 July 2019, 16:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Titels als Sapira gaat digitaal etc. Waarschijnlijk omdat ik die zenders niet heb! Ik wil het uit de gids hebben. Ik heb kinderen en voel mij toevallig verantwoordelijk! Ik vind dit niet kunnen en moven. Graag aanpassen.

Ik heb de titel voor je aangepast, en je hebt gelijk ik zou daar ook niet blij van worden.
Hoe dat te blokkeren, i have no idea?

Ik heb ook in je ander topic gereageerd.

https://forum.tele2.nl/tv-187/beeld-blijft-77149#post468639
Reputatie 7
Badge +12
Ik wil het uit de gids hebben. Ik heb kinderen en voel mij toevallig verantwoordelijk! Ik vind dit niet kunnen en moven. Graag aanpassen

Wat voor jou smerig is, is voor een ander "welcome tot the pleasuredom"....
Ik moet zeggen dat het mij nooit was opgevallen, maar inderdaad op kanaal 210 is er straks diezelfde artiest, maar nu heeft ze een "Ruig Digitaaltrio met Sapira".

Er is een manier om alleen jouw favoriete zenders in het programma overzicht te laten zien.
Dat had je natuurlijk al kunnen lezen in de handleiding, maar hier op het forum helpen klanten elkaar, dus bij deze nog een keer de digitale versie: Handleiding, zie pagina 21
Zojuist nog even getest, zodra je een favorieten lijst, zonder b.v. kanaal 210, hebt gemaakt kun je d.m.v. de blauwe knop op de afstandsbediening alleen deze favorieten zichtbaar maken.
Reputatie 3

Titels als Sapira gaat digitaal etc. Waarschijnlijk omdat ik die zenders niet heb! Ik wil het uit de gids hebben. Ik heb kinderen en voel mij toevallig verantwoordelijk! Ik vind dit niet kunnen en moven. Graag aanpassen.Ik heb de titel voor je aangepast, en je hebt gelijk ik zou daar ook niet blij van worden.
Hoe dat te blokkeren, i have no idea?

Ik heb ook in je ander topic gereageerd.

https://forum.tele2.nl/tv-187/beeld-blijft-77149#post468639

Heb je de titels van alle films e. d. aangepast? Moet een heidens werk geweest zijn maar bedankt in ieder geval!
Reputatie 3
Gelukt! Dank je wel! Moet ik wel mijn kinderen zeggen dat ze alleen mogen zappen als ze eerst op de blauwe knop drukken. đŸ€Ł
Reputatie 7
Badge +12
Graag gedaan. En de favorieten blijven in beeld zolang je de blauwe knop juist niet drukt.
Reputatie 3
Dankjewel! 👍
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper