vraag

Televisie ontvangers werken niet tegelijkertijd

• 25 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 113 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
goedemorgen,

ik heb een vraagje, we hebben sinds kort 1 digitale decoder die kan opnemen, en 1 digtitale die niet opneemt.

nu is het zo dat als iemand beneden tv kijkt blijft ie op boven zwart beeld. doen we die beneden uit en boven weer opnieuw aan dan werkt ie boven weer wel.
maar laat ik hem boven aan, dan is hij beneden weer zwart beeld. doen ik hem boven uit en beneden weer opnieuw aan dan heb ik weer beeld en boven weer niet.
wie weet wat er aan de hand kan zijn?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Vandaag contact opgenomen, het zou aan onze verbinding kunnen liggen. Er is een monteur geregeld. Dus afwachten.
Reputatie 2
Hé jef78, welkom op het Tele2 forum. Goed om te horen dat het inmiddels aangepakt word. Indien ik iets voor je kan betekenen, laat het dan graag weten.
Hé Ruben,

inmiddels heb ik ook even gebeld,want onze aanbod is 50 mbit abonnement.
maar we hebben ongeveer nu 15,70 mbit down en upload 1,80 mbit
hier zal nog een monteur vandaag of morgen met ons contact opnemen.
die gaat kijken of er nog iets meer uit te halen valt, heb zelf al de kanalen getest wat wordt opgegeven.en maakte niet echt veel verschil.
dit is om de decoders ook laten beter te kunnen functioneren die zit op advies nu in poort 3 en 4
maar nu even afwachten, want als de mbit iets beter zou zijn dan was het voor de decoders ook beter.
nu kunnen we in ieder geval weer tv kijken en internetten.
Reputatie 2
Hé jef78, is de monteur inmiddels al geweest?