beantwoord

Televisie: beeld ging op zwart

• 19 maart 2017
  • 30 reacties
  • 1226 x bekeken

Ik zit op deze zondag vanaf ca. 17.30 uur opeens zonder beeld. Heb m opnieuw opgestart, geeft ie aan: Loading... Na 5 minuten het kabeltje eruit getrokken en na 30 seconden weer geprobeerd. Nog steeds Loading... Zo gaat het al een uur en ik krijg maar geen beeld.
Wat kan ik nog doen?
icon

Beste antwoord door Bombarie 19 maart 2017, 18:34

Haal het modem en de tv-decoder van het stroom.
Start nu eerst het modem op, drink een bak koffie (of wijntje) en start dan de tv-decoder weer op.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Haal het modem en de tv-decoder van het stroom.
Start nu eerst het modem op, drink een bak koffie (of wijntje) en start dan de tv-decoder weer op.
Ga ik doen.
Vraagje: wat is de decoder en wat is het modem? Ik heb een kabeltje uit een kastje getrokken en ik krijg dan dit beeld. Is dat het modem?
Reputatie 7
Badge +5
Modem zit in de meterkast of aan een telefoon stekker.
De decoder staat bij je tv.
Ik heb alle stroom eraf gehaald. Modem weer opgestart en kabeltje weer in de decoder gedaan. Het blauwe lampje van de decoder blijft aan en wil niet uit. Alweer LOADING...
Blauwe lampje knippert nu onregelmatig.
Kan mijn adapter het al weer hebben begeven?
Ik ga morgen maar ff bellen. Bedankt zover.
Badge +1
Hallo Haagsejet,

Welkom op ons forum! :D

Ik lees dat je vandaag met onze klantenservice zou bellen, is dit inmiddels gebeurd? Hebben ze je al een oplossing kunnen bieden?

Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Bianca
Hallo Bianca,

Ja ik heb contact gehad en krijg een nieuwe decoder opgestuurd. Nu maar afwachten...

Dank voor je reactie.

Groetje van Jetteke
Badge +1
Top!

Laat je me nog even weten hoe het is afgelopen?

Groetjes,
Bianca
Doe ik, dank je!
Groetje van Jetteke
Hallo Bianca, ik zou graag willen weten wanneer ik de decoder krijg. Kan jij daar voor me achter komen?
Je snapt dat ik moeilijk zonder mijn vertrouwde tv kan...

Alvast bedankt!

Groetje van Jetteke
Badge +1
Hey Haagsejet,

Vandaag tussen 08.00 en 13.00 kan je volgens Post NL je decoder verwachten.

Groetjes,
Bianca
Te gek Bianca! Dankjewel!

Groetje van Jetteke
Badge +1
You're welcome! 😃
Hoera, het pakket is binnen!

Groetje van Jetteke
Badge +1
Yes! 😃 Laat je me even weten of het ook werkt? 😉
Hallo Bianca,

Ik heb een nieuw modem gekregen (plus kabel), dus ik dacht dat ik me vergist had met een nieuwe decoder. Heb de boel aangesloten en mijn computer doet het, maar de situatie met mijn tv is nog hetzelfde. Nog steeds een blauw lampje dat niet uit wil en een beeld met LOADING...

Kan jij daar svp voor mij achteraan of moet ik weer bellen?

Groetje van Jetteke
Of zal ik eerst nog de nieuwe kabel vervangen?
Hi Bianca,

Ik heb de nieuwe kabel ingeplugd maar er verandert niets!
Ben bang dat ik toch een nieuwe decoder nodig heb met nieuwe adapter (die kan ook kapot zijn, heb ik al eens eerder gehad).
Wel raar, want ik had door de telefoon nog gevraagd of er een nieuwe adapter bij zou zitten... Die mevrouw zei 'ja'...

Ik baal wel. Hoop dat jij het kunt doorgeven.
Bij voorbaat dank, groetje Jetteke
Hey Bianca, heb een hele leuke jongen van Tele2 aan de lijn gehad en die gaat nu een nieuwe decoder sturen.

Groetje van Jetteke
Badge +1
Goedemorgen Jetteke,

Goed om te horen dat deze hele leuke jongen je een nieuwe decoder gaat toesturen! ;)

Ik heb even voor je gekeken wanneer je hem kan verwachten maar helaas is er nog geen track&trace bekend.

Houd je me weer op de hoogte?

Groetjes,
Bianca
Hi Bianca,

Wat attent van je!
Hij zou er wel spoed bij zetten.
Ik hoop de decoder wel vóór het weekeinde te ontvangen...

Groetje van Jetteke
Badge +1
Dat gaat helemaal goed komen! Track&trace is inmiddels bekend, morgen tussen 08.00 en 11.30. :D

Hopelijk kan je morgen weer optimaal van je diensten genieten!

Mochten er toch nog problemen zijn dan kan je het beste even bellen, ik ben pas maandag weer aanwezig. Mocht je zo lang kunnen wachten dan help ik je uiteraard maandag anders ook graag verder.

Groetjes,
Bianca
Hi Bianca,

Wat een fijn nieuws! Bedankt hoor!

Groetje van Jetteke