beantwoord

Tele2 tv werkt niet

• 9 november 2015
  • 7 reacties
  • 483 x bekeken

Reputatie 2
Ik zit hier 2,5 week zonder TV en ik krijg vanmiddag SMS of ik de klantenservice even wil bellen. Nee, dat doe ik niet. Ik heb 2 keer gebeld, ik probeer via de forum en Facebook contact te zoeken en ik word maar van het kastje naar de muur gestuurd! Super hoor Tele2, hoe jullie een vaste klant behandelen.
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 16 november 2015, 10:49

He Ssalk1981!

Ik zie dat ik je ook al heb geholpen via Facebook en dat mijn collega er naar aan het kijken is! Ik wil je vragen om de conversatie verder voort te zetten via Facebook, omdat dit de conversatie overzichtelijk houdt. Ik zie dat hij je op 10-11 heeft gebeld en hij zal deze week weer contact met je opnemen.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi ssalk1981,

Wat balen zeg! Ik wil even meekijken in ons systeem. Kan je je NAW-gegevens en klantnummer sturen in een privébericht?

Groetjes, Su Ling
Reputatie 2
Beste Su Ling,

Er is net een KPN monteur langs geweest. Hij heeft alles nagemeten en volgens hem heb ik te weinig bandbreedte. Beetje onzin natuurlijk want er is niets gewijzigd in mijn setup en heb Internet, Telefonie en TV vanaf januari dit jaar. Echter, aangezien ik onregelmatige werktijden heb, heb ik besloten om de TV abonnement stop te laten zetten. Dit is al doorgegeven en vanaf 6 januari heb ik alleen Internet en Telefonie. Maar tot die tijd verwacht ik eigenlijk wel dat de TV service gewoon werkt, of mijn TV abonnement met terugwerkende kracht per 29.10.2015 te laten beeindigen. Of mijn geld terug aan het einde van mijn TV abonnement, dus vanaf 29.10.2015 tot 06.01.2016. Ik zal je nog even mijn NAW-gegevens per PM sturen.

Groet,

Sanel
Reputatie 2
Graag een reactie van een Tele2 medewerker hierop.
Reputatie 2
En weer een dag voorbij zonder reactie...
Reputatie 4
Badge +5
He Ssalk1981!

Ik zie dat ik je ook al heb geholpen via Facebook en dat mijn collega er naar aan het kijken is! Ik wil je vragen om de conversatie verder voort te zetten via Facebook, omdat dit de conversatie overzichtelijk houdt. Ik zie dat hij je op 10-11 heeft gebeld en hij zal deze week weer contact met je opnemen.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 2
Beste Su Ling,

Ik heb net weer in mijn Facebook post gereageerd. Maar om eerlijk te zijn vind ik dat nog onoverzichtelijker, aangezien er meerdere van je collega's erin hebben gereageerd. Hoe dan ook, ik hoop dat we z.s.m. dit probleem kunnen oplossen, want ik word er behoorlijk zat van om elke keer hetzelfde verhaal te moeten typen/vertellen. Echter ik snap echt dat jij daar ook niets aan doen aangezien jullie bij Tele2 elkaar aflossen, wat ook logisch is. Ik ben dan ook verder niet boos op niemand persoonlijk, maar wel op de situatie.

Groet,

Sanel
Reputatie 4
Badge +5
He Sanel!
Dat begrijp ik! Maar we zijn via Facebook al verder in conversatie, dus het is handiger om het daar voort te zetten. Mijn collega is er in ieder geval mee bezig. Ik zie dat je hem gister ook al hebt gesproken!

Groetjes, Su Ling