vraag

Tele2 TV stopzetten

  • 6 februari 2016
  • 6 reacties
  • 144 x bekeken

Ik vroeg in 01-12-2015 om TV abonnoment te stopen , en ik nam alleen internet met vaste telefon .
Ik had de decorder gestuurd naar Tele2 kanroor om 05-01-2016.
Maar tot vandaag heb ik 2 keer gebetaald voor Tv abonnoment .
Ik heb al geklaagd maar zonder reagering.
What ik moet doen , ik heb 6 keer gebeld maar niemand geef me goed antwoord.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Mhd.alhaj,
Bedankt voor je bericht.
Ik wil je graag helpen.

Je zegt dat je alleen internet en vaste telefonie hebt afgenomen.
Heb je dit ook zo aangevraagd? En wanneer had je dit aangevraagd?
En zit je nog in contract voor alle diensten? Ik hoor graag je antwoorden op deze vragen.

Wat is je verder verteld over de telefoon waarom het niet ging?
Laat het me weten zodat ik je beter kan helpen.

Ik hoor graag meer van je.
Groet,
Ben
Dank u voor de hulp
Ik had de abonnoment bij klantservice gevraagd, ze heben nu al gedaan , de TV abonnoment is klaar gemaakt , en internet met vast telfon genomen.maar nu ik wil wachten 2 week om de contract te verlengen .
Reputatie 6
Badge +5
Okay,
dus ze hebben nu alles geregeld voor je?
Ik kan niet helemaal duidelijk opmaken uit je bericht wat er is geregeld.
Als je wilt kunnen we ook in het Engels verder communiceren, als je dat makkelijker vindt.
Laat het me weten.
Groeten,
Ben
Hallo
I asked the client service to stop my tv abonnment .
And i keep paying for it for 2 months leter .
Now they solved all the proplem but they can not verlengen my internet abonnment for 2016
I must wait for 2 weeks .
Reputatie 6
Badge +5
Thank you for your reply Mhd.alhaj.
Keep me up to date 🙂
If you have any questions or need assistance, I can help you out, no problem.
Cheers,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Topic closed due to lack of response.