beantwoord

Tele2 storing

• 26 februari 2016
  • 1 reactie
  • 139 x bekeken

Sinds 31-1-2016 zonder reden van opgaaf door Tele 2 mijn abonnement opgezegd. Factuur altijd op tijd betaald, al jaren klant bij Tele 2.
Ik ben helemaal niet tevreden met Tele -2 en als klant ook erg gedupeerd!!!
Tele 2 heeft zelf mijn abonnement per 1--2-2016 opgezegd zonder opgaaf van reden en onderbouwing. Factuur wordt altijd netjes en op tijd betaald. Sinds 31-1-2016 hebben we geen TV. Internet en telefoon werkt sinds 17 feb 2016 omdat we als nieuwe klant zijn ingeschreven, terwijl we meer dan 10 jaar klant zijn.
We zijn erg gefrustreerd en erg gestrest omdat we sinds 31-1-2016 ;
- te vaak gebeld hebben, heel lang aan de lijn
- Problemen niet snel opgelost worden
- geen reden en onderbouwing waarom ons abonnement door Tele 2 is opgezegd
- omdat we opnieuw weer alles moesten opvragen en het modem moeten opsturen voor een nieuwe; hoe gek en raar is het????terwijl met 1 knop niet eens opgelost kan worden om de opzegging door Tele2 terug te draaien? onze huidige modem moesten we dus opsturen voor een nieuwe en dat noemen ze zich nog een commercieel bureau en klantvriendelijk? Nou echt niet dus.
- geen technisch knowhow door personeel
-sinds 17 feb 2016 internet en huistelefoon eindelijk weer , maar geen tv verbinding.
- dus al een maand geen tv verbinding, na paar keer bellen en opnieuw aansluiting probleem niet opgelost. Probleem onbekend bij Tele 2. Binnen vijf werkdagen zouden we teruggebeld worden en klacht verholpen worden. Dus vandaag 26 feb 2016, , nog niet gebeld en tv kanalen doen nog steeds niet!!! En ja wij hebben weer vandaag gebeld en we moesten afwachten.

Hoe wil Tele 2 deze schade herstellen, onze stress en frustratie, te vaak zelf bellen? Al jaren waren we trouwe klant.
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 1 maart 2016, 15:36

Hoi O-berber,

Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt ervaren. Ik zie dat jouw klacht al bij een andere afdeling is uitgezet.

Ik hoop dat je hier nog even op kan wachten, hoe vervelend het ook is.

Groetjes Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi O-berber,

Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt ervaren. Ik zie dat jouw klacht al bij een andere afdeling is uitgezet.

Ik hoop dat je hier nog even op kan wachten, hoe vervelend het ook is.

Groetjes Trinh