Tele2 resource limitation

  • 2 juni 2016
  • 1 reactie
  • 92 x bekeken

Ik heb sinds kort tv via Tele2 en we krijgen bijna dagelijks de melding RESOURCE LIMITATION. We kunnen dan geen tv kijken en na het uitschakelen en stroom eraf en weer opnieuw opstarten kunnen we weer tv kijken. Hopelijk begrijpen jullie dat dit zeer irritant is als je een programma aan het kijken bent. Is hier een oplossing voor?

Graag een spoedige reactie.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi lodewijkmaassen,

Ik heb op dit moment geen oplossing voor je.
Helaas is het een foutmelding die bij meerdere klanten voorkomt. We zijn op dit moment bezig met het zoeken naar een oplossing. Deze week heeft onze technische afdeling een firmware ontwikkeld die zij op het modem kunnen installeren en hiermee gegevens ontvangen wanneer de foutmelding zich voordoet. Zou jij jouw modem ter beschikking willen stellen? Hier merk je verder niks van. Wij hebben alleen jouw toestemming nodig. Ik kan me goed voorstellen dat het frusterend is!

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh