beantwoord

Tele2 programma opnemen lukt niet

• 18 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 210 x bekeken

Een programma opnemen en tegelijk een ander programma kijken is een ramp.
heb abo tv light.
beeld staat minuten stil
geen geluid of hortend en stotend.
opgenomen programma niet te bekijken
bij een opgenomen programma soms minuten vooruitspringen.
ook bij kijken van 1 programma beeld minuten stil en of geen geluid.
ben een aantal weken klant, maar tot op heden ontevreden.
Gezien de specs, is mij wel het goede pakket verkocht?

icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 22 oktober 2015, 13:59

Fijn dat je zo snel reageert!

Het is mij nu alleen nog niet duidelijk of je ook problemen ervaart met jouw internet. Zou je voor mij een bekabelde snelheidstest willen doen? Ik wil graag achterhalen of jouw lijn sterk genoeg is om deze functies (opnemen en tegelijkertijd TV kijken) te ondersteunen: http://www.speedtest.net/. Wat komt er uit de test?

Groetjes, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hoi jw.mossingholsteijn!

Hè, wat jammer dat je als nieuwe klant al tegen zoveel dingen aanloopt. Ervaar je alleen problemen met jouw televisie of ook met de internetverbinding?

Je geeft aan dat het beeld van jouw TV stilstaat. Refereer je daarmee naar het opgenomen programma of het programma dat je daarnaast probeert te kijken? Wat bedoel je met 'opgenomen programma niet te bekijken'? Kan je het programma niet afspelen of is het niet goed opgenomen (dat het beeld/geluid bijvoorbeeld hapert)? Graag ontvang ik zoveel mogelijk informatie over de situatie, zodat ik een aantal scenario's kan afstrepen.

Groetjes, Ciana
Beste Ciana,

Ik stel een programma in om op te nemen.
tegelijkertijd wil ik een andere zender kijken.
dat is een ramp.
het programma wat ik wil kijken stopt soms minuten lang,
hakkelend geluid.
zodra ik het op te nemen programma laat vervallen gaat het weer goed.
het lijkt erop dat ik geen 2 programma,s tegelijk aankan.
wat is de oorzaak.
is het pakket toereikend.
met vrgr
Reputatie 2
Badge +2
Fijn dat je zo snel reageert!

Het is mij nu alleen nog niet duidelijk of je ook problemen ervaart met jouw internet. Zou je voor mij een bekabelde snelheidstest willen doen? Ik wil graag achterhalen of jouw lijn sterk genoeg is om deze functies (opnemen en tegelijkertijd TV kijken) te ondersteunen: http://www.speedtest.net/. Wat komt er uit de test?

Groetjes, Ciana
Beste Starters en Tele2,

Bovenstaande problemen ervaar ik ook met het opnemen!
- Ik kan alleen mijn opname terug zien als ik het op de zender laat staan en dan mijn tv uit zet.
indien ik naar een ander zender ga dan zie ik niets meer ( zwart) en dan kan ik mijn opname ook niet meer terug zien.
- Ik heb al heel veel opnames verwijderd, omdat ik dacht dat het eventueel hier aan zou liggen. Maar dit is niet het geval.
- Ik betaal voor opnemen, maar het is totaal niet optimaal.
- Ik kan dus niets anders kijken als ik iets wil opnemen, Daarvoor is dit toch bedoeld! anders heeft dat gehele opnemen totaal geen effect. Waarom betaal ik hier dan extra voor???
- In de eerste 2 maanden was dit wel mogelijk, daarna niet meer.

Ik ontvang graag ook een reactie dmv een privé berichtje.

Groet,
Samiera
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Samiera,
Heel goed dat je een eigen topic geopend hebt. Mijn collega's of ik helpen je daar zo snel mogelijk verder.
Dit is een topic uit 2015 dus deze zal ik dan nu ook sluiten.
Groetjes Kiko