beantwoord

Tele2 Internet Televisie storing

• 1 maart 2016
  • 4 reacties
  • 215 x bekeken

"Geen storingen" staat er vermeld op jullie site. Helaas wij al bijna 24 uur geen verbinding door storing (telefonisch vernomen). Waarom wordt dit niet vermeld op de site?
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 4 maart 2016, 09:23

Bedankt voor je bericht, fijn dat alles weer werkt!

Het kan voor ons ook even duren voordat we precies weten wat de storing inhoudt en hoe groot deze is, ook al krijgen we dan veel meldingen van klanten door moeten we dit eerst goed uitzoeken!

Sorry voor het ongemak dat je hebt ervaren.

Groetjes Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Kiek66,

Wat vervelend dat je geen diensten hebt gehad. Werken deze nu weer wel? Heb je hier vaker last van? En hoe ziet deze storing eruit?

Wij proberen zo snel mogelijk vastgestelde storingen op onze Tele2 website te plaatsen. Ik zou je graag verder willen helpen. Kan je mij in een privé bericht je klantnummer sturen?

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag van je!

Groetjes Trinh
We hebben nu weer tv en WiFi. Volgens de telefonische klantenservice ging het om een regionale storing (3 dgn!). Zou fijn zijn als dit gecommuniceerd wordt op jullie site, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je bericht, fijn dat alles weer werkt!

Het kan voor ons ook even duren voordat we precies weten wat de storing inhoudt en hoe groot deze is, ook al krijgen we dan veel meldingen van klanten door moeten we dit eerst goed uitzoeken!

Sorry voor het ongemak dat je hebt ervaren.

Groetjes Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Ik ga dit topic sluiten aangezien alles weer werkt.
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Groet, Trinh