beantwoord

Tele2 Factuur

• 6 maart 2016
  • 11 reacties
  • 221 x bekeken

ik wil graag weten of de betaling goed is aangekomen en wanneer ik weer aangesloten word
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 7 maart 2016, 13:34

Hoi himmybritt,

ik zie dat al je betalingen binnen zijn en dat je weer aangesloten bent.
Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag van je!

Groet Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi himmybritt,

ik zie dat al je betalingen binnen zijn en dat je weer aangesloten bent.
Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag van je!

Groet Trinh
Oke Super ik had nog wel een vraagje vanaf ik bij jullie ben aangesloten heeft Me tweede kastje voor tv het twee dagen gedaan en sindsdien werkt die al niet meer betaal er wel steeds voor nog en had al contact gehad met een collega van u en moest ik een vergoedings formulier invullen heb dat al een tijd geleden gedaan maar niks over gehoord en zit nu nog steeds zonder tv op Me tweede kastje
Reputatie 5
Badge +3
Wanneer heb je het vergoedingsformulier ingevuld? Het kan namelijk 10 werkdagen duren voordat wij dit beantwoorden.

Nog even over het TV kastje zelf:
Zou je mij kunnen vertellen wat er precies niet werkt? Heb je alles goed aangesloten?
Wanneer je gecontroleerd hebt of alles goed is aangesloten en dit niet werkt zou je een reset kunnen doen. Dit doe je door de reset knop een aantal seconden ingedrukt te houden.

Voor de handigheid hier ook een link zodat je alles nog kan nalopen.
Mocht je nog vragen hebben reageer dan op dit bericht!
Groet Trinh
een week nadat ik bij jullie was aangesloten heb ik dat gedaan precies de datum weet ik even niet meer maar aardig tijd geleden nu al heb daarna nog contact gehad uitleg via de telefoon gehad maar niks werkte hij bleef maar op loading staan meer niet en vind dit best jammer dat me dochtertje zonder tv zit nog steeds kan er ook een monteur voor komen?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi himmybritt,

Hoe staat het er nu voor? Werkt alles naar behoren?
Mocht ik niks meer van je horen sluit ik dit topic.

Groet, Trinh
nou nee niet echt ik krijg ijskoud geen antwoord meer over alles heb het opnieuw erop gezet hier met heel me verhaal snap even niet waarom er niks aan gedaan word
Reputatie 5
Badge +3
Sorry dat het zo lang heeft geduurd! Ik heb met je meegekeken en ik zie dat je modem al een lange tijd niet gereset is. Zou je de modem kunnen resetten? Haal de stroom 30 seconden van je modem en sluit alles opnieuw aan. Hier vind je de handleidingen terug zodat je alles nogmaals kan nalopen.

Zou je de 2 decoders met elkaar kunnen omwisselen? Zo kunnen we uitsluiten of het aan de modem kan liggen. Ik zie in ons systeem dat je een scartkabel toegestuurd hebt gekregen. Heb je het via de scartkabel aangesloten of via een HDMI-kabel? Het is niet mogelijk dat beide kabels aangesloten zijn. Op welke zenders ervaar je de foutmelding?

Ik help je graag verder!
Groet, Trinh
maak niet uit hoor was alleen een beetje gefrustreerd omdat er wel steeds 3 euro bij word gerekend terwijl die het na een week alleen maar op loading blijft staan heb alles al gedaan wat er me vertelt is omgewisseld en gereset hij blijft alleen maar daarop staan vandaar
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan het me goed voorstellen. Je zou voor de kosten online het vergoedingsformulier kunnen invullen. Ik zie dat ze jou toen alleen die kabel hebben gestuurd.
Je geeft aan dat je de decoders hebt omgewisseld en ook het modem en decoder hebt gereset?

Zou je mijn overige vragen ook nog kunnen beantwoorden? Zo krijg ik een beter beeld.
- Heb je het via de scartkabel aangesloten of via een HDMI-kabel? Het is namelijk niet mogelijk dat beide kabels zijn aangesloten.
- Op welke zenders krijg je de foutmelding dat deze op loading staat?

Groet, Trinh
ik ga het dan weer proberen hij was via de scart aangesloten deed het een week gewoon de foutmelding krijg ik niet op zenders die krijg ik niet eens zodra je hem aan zet blijft die daarop staan en gaat niet uit kunt u voor mij kijken vanaf wanneer ik bij jullie ben gekomen dan kan ik precies opschrijven vanaf wanneer ik al betaal voor het kastje
Reputatie 5
Badge +3
Laat me je weten of het gelukt is?
Je kan via Mijn Tele2 inloggen en jouw abonnement inzien!
Groet, Trinh