beantwoord

Tele2 Factuur

• 26 februari 2016
  • 6 reacties
  • 238 x bekeken

Ik heb per maart mijn dienstenpakket van Tele2 uitgebreid met TV en onbeperkt bellen. Mijn rekening van februari van Tele2 was opvallend hoger dan anders. Ik ben het uit gaan zoeken op mijnTele2. De rekening toonde een hoger abonnementsbedrag. Op 'mijn producten' bleek de uitbreiding al in februari te zijn ingegaan en gefactureerd. Klopt dus niet. Om dit te melden belde ik de klantenservice. Wachttijd 15 minuten. Opgehangen, nog eens gebeld. Wachttijd 15 minuten. 's Avonds teruggebeld, en ik werd geholpen. De mederwerker, die ik heel prettig vond, controleerde e.e.a en gaf aan dat ik gelijk had. Ik dacht als klant klaar te zijn. In totaal 20 belminuten geïnvesteerd in de fout van Tele2, en 10 minuten uitzoektijd ervan, maar vooruit. Nee, niet klaar: de medewerker vertelt dat ik via de website nu een vergoeding kan aanvragen. Ik zeg dat ik dat niet wil, nóg meer tijd kwijt zijn aan wat Tele2 fout heeft gedaan, nu ik er met Tele2 contact over heb gehad en ze het weten en erkennen. Je zou zeggen "sorry mevrouw, wij retourneren z.s.m. het teveel door ons ontvangen bedrag". De medewerker begrijpt mij, en geeft aan niets te kunnen doen om mij mijn bedrag terug te laten ontvangen behalve de aantekening die hij van ons gesprek maakte. Hoe kan dit zo zijn?
Ik heb zojuist het aanvraag vergoeding formulier ingevuld. Maar met zóveel tegenzin. Dit is niet het eerste, ik heb in het verleden problemen gehad met mijn gsm-abonnement. 2 x een klachtenformulier ingevuld. Nooit iets gehoord. Sterker nog, ik hoorde wél iets van Tele2 toen: een automatische mail, waarin men vroeg of ik tevreden was met mijn nieuwe product (gsm-abonnement) en dat ze er álles aan doen om mij tevreden te houden..

Ik ontvang hier graag een reactie op van de tele2medewerkers achter het forum en mijn vraag is of dit klantvriendelijker kan?
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 7 maart 2016, 09:04

Hoi karin.raymakers,

Ik heb je een privé bericht gestuurd.
Jammer hoe het is gelopen, maar hopelijk heb ik je hiermee alsnog kunnen helpen.
Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag van je, maak dan even een nieuwe topic aan. Ik ga dit topic sluiten.

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Karin.raymakers,

Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt ervaren met het opleveren van je diensten. Ik zie dat je opleverdatum eerder is ingegaan dan gepland, maar dat je hiervan ook gebruik hebt gemaakt. Opleverdata zijn altijd indicatief waardoor wij jou hier ook niet mee verder kunnen helpen. Ik heb ook even gekeken naar je facturen en ik zie niet dat je dubbele kosten hebt gemaakt.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Groetjes Trinh
Hallo Trinh,

Dankjewel voor je reactie, dat stel ik zeker op prijs.
Helaas klopt het niet hoor, ik heb geen gebruik gemaakt van de eerder opgeleverde diensten. De afgesproken datum was afgestemd op de beeindiging van mijn contract met Ziggo dus we kijken Ziggo tot die datum. Pas op 4 maart schakelen we over. Ik betaalde nu dus Tele2 en Ziggo beiden, voor televisie.
Mijn vraag is of Tele2 het klantvriendelijker kan doen. Dus:
- niet eerder opleveren dan afgesproken, anders moet de klant in de actie en kosten maken om te gaan bellen
- als de klant heeft gebeld en er is geconstateerd dat Tele2 een fout heeft gemaakt, niet bij de klant neerleggen om met nóg een actie (vergoedingenformulier) de fout te herstellen.
Kun je daarmee helpen, voor de toekomst?

Dankjewel en hartelijke groet,

Karin

Hartelijke groet,

Karin
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Karin.raymakers,

Ik vind het heel vervelend voor je. Ik stuur je even een privé bericht zodat ik je verder kan helpen.

Groetjes Trinh
Beste Trinh

Aardig van je om je sympathie te tonen. Helaas schiet ik er niet veel mee op. Ik wil gewoon de onterecht in rekening gebrachte datakosten terugkrijgen. Dossier is bekend en mijn bankrekening ook. Mvgr Harry
Reputatie 7
Badge +4
Als je niet weet hoe je telefoon werkt dan moet je er niet aan beginnen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi karin.raymakers,

Ik heb je een privé bericht gestuurd.
Jammer hoe het is gelopen, maar hopelijk heb ik je hiermee alsnog kunnen helpen.
Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag van je, maak dan even een nieuwe topic aan. Ik ga dit topic sluiten.

Groet, Trinh