beantwoord

tele 2 xite

• 31 maart 2015
  • 4 reacties
  • 2161 x bekeken

hoi ik ben nandy.

heb sinds kort tele2 interactieve tv alles erop en der aan.

nu mis ik een zender das Xite ik ging verder kijken en ik zag dat Xite wel op digitale zender in het pakket zit .
ook op elke andere provider welke pakket je ook neemt daar zit die ook bij in ?

ik vind dit best jammer want dan betaal je voor een uitgebreid pakket met interactieve tv zit die zender er niet bij terwijl die wel bij andere providers zit waar ik niet heen wil want ben zeer tevreden over tele2!.

vervelend want ik vind het heerlijk om muziek te luisteren met clips erbij!!!!!

hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen want ik wil geen digitaal tv

groetjes
icon

Beste antwoord door Jefta van Tele2 2 april 2015, 20:41

Hoi Nandy,

Welkom! Wat leuk dat je sinds kort van interactieve televisie kunt genieten. Ik lees dat je graag naar muziekclips kijkt zodat je kunt luisteren én kijken. Helaas zit Xite niet in ons zenderpakket, maar wel MTV, MTV Brandnew, en VH1 Classics. Drie zenders die alledrie muziekclips uitzenden! Wellicht dat Xite in de toekomst wel aan ons zenderpakket wordt toegevoegd, maar daar kan ik je nu nog niets over vertellen. Voor een overzicht van al onze zenders kun je hier klikken.

Veel kijk en luisterplezier toegewenst!

Groetjes,
Jefta
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +5
Hoi Nandy,

Welkom! Wat leuk dat je sinds kort van interactieve televisie kunt genieten. Ik lees dat je graag naar muziekclips kijkt zodat je kunt luisteren én kijken. Helaas zit Xite niet in ons zenderpakket, maar wel MTV, MTV Brandnew, en VH1 Classics. Drie zenders die alledrie muziekclips uitzenden! Wellicht dat Xite in de toekomst wel aan ons zenderpakket wordt toegevoegd, maar daar kan ik je nu nog niets over vertellen. Voor een overzicht van al onze zenders kun je hier klikken.

Veel kijk en luisterplezier toegewenst!

Groetjes,
Jefta
Helemaal mee eens Nandy!
Ik mis ook Xite!! Ik hoop dat deze in de toekomst wordt toegevoegd aan het zenderoverzicht!
Ik ken iemand met Tele2 abonnement en die heeft wel de zender Xite. Maar ik zie dat niet bij mijn zender indeling. Is daar er een reden voor?
Dat is dan digitale TV ipv interactieve TV. Daar zit het wel in, maar dat wil je echt niet! Dat is namelijk Digitenne, slechter beeld, minder zenders. Die wordt doorgegeven als je ivm te lage internetsnelheid geen interactieve TV kunt krijgen.