Storing TV Tele2

• 4 maart 2016
  • 12 reacties
  • 294 x bekeken

Beste,

Afgelopen februari hebben we ons abonnement verlengd. Sindsdien hebben we zeer regelmatig storingen. Het begon met haperingen als we tv wilden kijken tijdens het opnemen van een programma. (Is nog altijd zo). De afgelopen week haperen de meeste zenders tijdens gewoon tv kijken zonder opnemen en nu vanavond valt ineens zo'n 15 seconden na het opstarten van het tv kijken het geluid weg. Bij elke keer opnieuw decoder uit en aan gebeurt dit weer. Om moedeloos van te worden... We hebben juist het abonnement verlengd omdat we tevreden waren, maar heb daar nu ernstige twijfels over. Help!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Vandaag wederom haperende tv....Hoe krijgen we dit opgelost? ?
bij ons is het nog erger sinds een paar weken heb ik regelmatig geen tv,internet of telefoon er is zelfs al een van de kpn geweest voor controle van de buiten lijn en naar vernieuwing van contact doos en kabels is het helaas nog steeds het zelfde probleem en dan krijg je te horen dat ze niets meer voor je kunnen doen dus wij gaan over naar een andere provider ik zou zeggen doe het zelfde want wij zijn er klaar mee
bij ons is het nog erger sinds een paar weken heb ik regelmatig geen tv,internet of telefoon er is zelfs al een van de kpn geweest voor controle van de buiten lijn en naar vernieuwing van contact doos en kabels is het helaas nog steeds het zelfde probleem en dan krijg je te horen dat ze niets meer voor je kunnen doen dus wij gaan over naar een andere provider ik zou zeggen doe het zelfde want wij zijn er klaar mee
Als echtgenoot van de laatste reactie kan ik nog toevoegen dat de operator (telefonisch) van mening is dat een 2e tv, telefoon en computer de normaalste zaak van de wereld is ?? om zeker te zijn dat de fout niet bij tele2 ligt ???? Wij zijn er klaar mee !
Vanaf 01-04 stappen wij over...............
Badge +4
Hoi saskiateletwee,

Haperend beeld is heel storend (woordspeling niet opzettelijk)!

Vaak heeft dit te maken met een gebrek aan bandbreedte of een probleem met de bekabeling maar dat zoek ik graag voor je uit! Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit en bij je terugkomen voor aanvullende vragen!

Groetjes
Badge +4
@fleurbaay,
Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag? Je zit nu namelijk in het topic van iemand anders en dat kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Je kunt een topic aanmaken door op "stel een vraag" te klikken.

Ik zie je graag terug in je eigen topic!
Badge +4
Hoi saskiateletwee,

Dank je wel voor het versturen van je gegevens!

Het valt me op dat je internetsnelheid steeds meer afneemt. Als het goed is heb je onlangs je modem gereset. Zou je me precies kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt, dus hoe lang van het stroom e.d.
Hoi Maurice,

Ik heb het een aantal keren gedaan. De laatste keer zeker meer dan een minuut. Heeft echter niet mogen baten.

Groeten,
Saskia
We hebben de stekker van het modem uit het stopcontact gehaald en na meer dan een minuut weer er in.
Reputatie 4
Badge +1
We hebben de stekker van het modem uit het stopcontact gehaald en na meer dan een minuut weer er in.
Achter op het modem zit zo,n zwart knopje( harde reset) die moet je even een tijdje indrukken. Dan heb je een harde reset uitgevoerd. Kan je dan even doen aub.. eens kijken of dat verbetering voor jouw mag brengen.

Zo niet dan gaan we weer even verder kijken...
Badge +4
Hoi saskiateletwee,

Heb je de tip van adsl klant nog kunnen volgen en wat is hier uitgekomen?
Ik ga het vanavond proberen. De afgelopen dagen hebben we iets minder last gehad viel me op...