beantwoord

Storing TV Tele2

• 2 januari 2016
  • 8 reacties
  • 387 x bekeken

Al paar weken slechte tv ontgvangst vandaag valt beeld weg of stil of geen geluid. Internet heel slecht al vanaf juni na oversluiten tv/Internet abonnement boven geen wifi onvangst en naast de modem in huiskamer ook slecht ontvangst. 1 x contact over gehad en daarna meerdere malen gebeld maar hele lange wachttijden of de verbinding word verbroken na lang wachten. Ik had voor het over sluiten van mijn abonnement geen problemen met internet en tv anders had ik nooit over gesloten ik heb hier nu enorme spijt van .
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 14 januari 2016, 16:43

Aangezien TS niet is teruggekomen zal ik dit topic sluiten.

Je zou geen problemen met TV moeten ervaren bij de snelheidsdip situatie. TV heeft namelijk prio op het netwerk.
Als jullie dus wel problemen met TV ervaren zal er waarschijnlijk iets anders spelen. Dit is precies waarom gezamenlijke topics niet werken, men denkt hetzelfde te ervaren als anderen terwijl dat niet het geval is. Zodoende blijven mensen ook onnodig lang op hun oplossing wachten. Ik wil zij die nog issues ervaren willen vragen een eigen topic te openen als je wilt dat we ernaar kijken.

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Badge +4
Hoi mvanraaij,

Ik hoor je hier meerdere dingen zeggen die ook meerdere oorzaken hebben. Laat me allereerst focussen op je TV issues.
- Kan het zijn dat je gebruik maakt van powerplugs? Zo ja, zou je kunnen testen of je zonder hetzelfde ervaart?
- Op welke zenders (graag specifiek de zenders benoemen) ervaar je dit?
- Wat heb je al gedaan om het op te lossen?

Op onze website staan tips hoe om te gaan met storing. Heb je deze al bekeken?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maurice
ligt waarschijnlijk aan het al maanden durende probleem wat Tele2 heeft met traag tot geen internet avonds.
Groet,
Esco
Waarmee MvanRaaij te maken heeft heb ik dus ook weer last van.
Op bepaalde niet willekeurige tijden op de tv geen beeld,blokkerig geluid,div kanalen,en nu ook weer de detail balk voor de tv komt uit zichzelf (gaat niet weg) tv kanaal.
Internet verbinding periodiek off line , dit lijken mij allemaal storingen toch staat er op jullie Tele2 website dat er GEEN storingen zijn, dit klopt niet hé TELE2.
Nu kan ik zelfs niet meer van kanaal wijzigen.

Dit alles is begonnen sinds ik met m'n Xbox heb gegamed.

Ow heb de modem en decoder regelmatig van hun stroom afgehaald om het te fixen, althans dat hoopte ik.
Maar je word toch weer van het kastje naar de muur gestuurd met dit antwoord van ze: "Op onze website staan tips hoe om te gaan met storing. Heb je deze al bekeken?"
16:59 NatGeo springt spontaan op black scherm met 'even wachten a.u.b.'
Ow batterijen vervangen van de afstandbediening

😠
ligt waarschijnlijk aan het al maanden durende probleem wat Tele2 heeft met traag tot geen internet avonds.
Groet,
Esco

Daar lees je nix over .......
Hoi Menno er staan op dit forum zoveel topics over dat een moderator al topics aan het sluiten is over dit onderwerp omdat hij vind dat het wel voldoende is. Tele2 begint een beetje nattigheid te voelen blijkbaar. Overigens net als een van de topic -starters zegt, het is het best dat iedereen een eigen topic over dit onderwerp start. En natuurlijk ook reageren op andere met dit onderwerp. Zo valt het voor Tele2 het meest op.
Overigens heb ik nu om 19uur45 nog een downloadsnelheid van 8,5 Mb wat voor mijn adres (in noord Limburg) een goede score is! Gisteren melde iemand hier dat er vandaag in Amsterdam aan een server gewerkt zou worden. Zou het dan toch opgelost zijn? Even afwachten, durf niet te snel blij te zijn.
groet,
Esco
Reputatie 4
Badge +1
Het is nu opgelost. Mocht ook wel een keer. Wat er nu precies achter de schermen gebeurt is dat zullen we nooit weten.
Als de problemen er nog waren had Tele2 er nu wel een flink probleem bij.
Geweldig voor de mensen die hier last van hebben gehad. Veel plezier met jullie internet verbinding ..ook in de Avonduren.

.
Reputatie 2
Niet te vroeg juichen...
Badge +4
Aangezien TS niet is teruggekomen zal ik dit topic sluiten.

Je zou geen problemen met TV moeten ervaren bij de snelheidsdip situatie. TV heeft namelijk prio op het netwerk.
Als jullie dus wel problemen met TV ervaren zal er waarschijnlijk iets anders spelen. Dit is precies waarom gezamenlijke topics niet werken, men denkt hetzelfde te ervaren als anderen terwijl dat niet het geval is. Zodoende blijven mensen ook onnodig lang op hun oplossing wachten. Ik wil zij die nog issues ervaren willen vragen een eigen topic te openen als je wilt dat we ernaar kijken.

Groetjes