beantwoord

Storing TV ontvanger Tele2

• 22 september 2015
  • 7 reacties
  • 291 x bekeken

Ieder keer als de tv gids geupdated wordt blijft de bosx hangen, en krijg je wel het menu te zien, maar geen zenders. Zappen gaat ook niet.
Enige wat helpt, is de voeding eruit trekken en weer terug erin. Na enig wachten; kan er weer (digitaal) gekeken worden en gezapt worden.

Bijzonder irritant dit. Kan dit verholpen worden Updaten van de gids moet toch ook probleemloos kunnen zonder dat de voeding moet worden onderbroken teneinde weer te kunnen kijken:"??

Sorry als dit onderwerp al bestaat.

Groet & bvd
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 11 oktober 2015, 21:41

Hoi Martin71,

Ik kan me heel goed voorstellen dat het zeer hinderlijk is wanneer de box elke keer tijdens een update vastloopt. Ik begrijp dus dat je de resetprocedure inmiddels wel kent.
Aangezien je je klantnummer hebt toegevoegd aan je forumprofiel kon ik al gelijk wat gegevens nakijken. Ik zie daar dat je internetverbinding goed is, dat is mooi. Voor de zekerheid heb ik je een nieuwe ontvanger toegezonden. Deze zal je binnen een paar werkdagen thuis ontvangen. Wil je me laten weten of deze voor verbetering zorgt?

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +4
Hoi Martin71,

Ik kan me heel goed voorstellen dat het zeer hinderlijk is wanneer de box elke keer tijdens een update vastloopt. Ik begrijp dus dat je de resetprocedure inmiddels wel kent.
Aangezien je je klantnummer hebt toegevoegd aan je forumprofiel kon ik al gelijk wat gegevens nakijken. Ik zie daar dat je internetverbinding goed is, dat is mooi. Voor de zekerheid heb ik je een nieuwe ontvanger toegezonden. Deze zal je binnen een paar werkdagen thuis ontvangen. Wil je me laten weten of deze voor verbetering zorgt?

Groetjes Maurice
Dank. Nu nog het probleem opgelost krijgen dat ik iedere keer hier een nieuw wachtwoord moet aanvragen als ik wil reageren of iets wil posten.
Erg frustrerend.

Heb nu maar via Facebook ingelogd 😕 Edit: met een nieuwe nick
Badge +4
Dank. Nu nog het probleem opgelost krijgen dat ik iedere keer hier een nieuw wachtwoord moet aanvragen als ik wil reageren of iets wil posten.
Erg frustrerend.

Graag gedaan. Ik denk dat dat je de verkeerde gegevens invult. Voor het forum log je in met je gebruikersnaam, Martin712 en het wachtwoord dat hierbij hoor. Kan het zijn dat je inlogt met e-mailadres?
Erg frustrerend.

Graag gedaan. Ik denk dat dat je de verkeerde gegevens invult. Voor het forum log je in met je gebruikersnaam, Martin712 en het wachtwoord dat hierbij hoor. Kan het zijn dat je inlogt met e-mailadres?
Nee. Ik vul exact de gegevens in zoals die voor dit forum zijn gegeven. Ik ben niet de de enige met dit probleem.
Inloggen met/via Facebook lukt tot nu toe wel zonder problemen.
Badge +4
Zou je me anders middels een privébericht de gegevens willen sturen die je probeert? Dan kan ik kijken of ik het kan reproduceren.
Reputatie 7
Badge +5
Ik ben niet de de enige met dit probleem.
Of je de enige bent weet ik niet, je bent wel de eerste die dit probleem meld :8
@Maurice, ik weet niet hoe jij dit wilt reproduceren, daar moet je het vorige account met het bijbehorende @mail-adres voor gebruiken anders zit je volgend jaar nog te reproduceren 😉
Reputatie 6
Badge +5
Ja, juist. Het ging over Martin71 en niet over wat Maurice ook eerder zei:
'Ik denk dat dat je de verkeerde gegevens invult. Voor het forum log je in
met je gebruikersnaam, Martin712 en het wachtwoord dat hierbij hoor.' :8 :D
Maar Maurice zal dan vast de juiste wel in een privé bericht krijgen.