beantwoord

Storing televisie Amsterdam

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Zijn er storingen bekend in regio Amsterdam. Heb sinds een uur korte irritante onderbrekingen. Lijkt de laatste tijd weer erger te worden met storingen!
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 20 mei 2015, 13:20

He s8222,

Welkom op ons forum! Ik zie dat we gisteravond inderdaad kort wat problemen hebben gehad met onze vaste diensten. Dit werkt sinds gisteravond ook weer. Ervaar jij dit ook zo?

@andere forumleden: mochten jullie nog problemen ervaren, dan wil ik jullie vragen een ander topic te openen. Dit zorgt ervoor dat de gesprekken overzichtelijk blijven. We helpen je daar graag verder.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Zelfde probleem in Beverwijk.
Nu ook internet!
ik heb hetzelfde probleem in Amsterdam.. Stotterend beeld en geluid.
Ik ook hetzelfde probleem in A'dam- wordt steeds erger.
Kan de beheerder reageren?
geweldig weer eens een keer STORING !!!! ga dit heel erg vervelend vinden , wil songfestival kijken en dat is niet om aan te horen zo ..
Zelfs uitzendinggemist en radio op tv haperen. Heb alles al gereset en bekabeling nagekeken, maar er verandert niks... Ligt dit aan mijn tv of aan lokale storing?
Ook in Amsterdam west schijt ziek van
zelfde in zoetermeer:@
Hele randstad dus. Hier in A'dam al sinds 19u storing. Nergens een verklaring van Tele2 te vinden tot nu toe, kwalijk stukje ontbrekend crisismanagement weer..
hier sinds 19.30 storing internet en tv en sinds een uur of 10 doet internet het weer ...tv nog steeds niet
Internet doet het bij mij in Amsterdam nu ook niet meer.
Internet er nu ook uit, tv op zwart. Ze zullen aan het repareren zijn?
Reputatie 7
Badge +5
Naweeën van de grote KPN storing vanochtend ?
Alles van Tele2 loopt immers over KPN infrastructuur.
Reputatie 4
Badge +5
He s8222,

Welkom op ons forum! Ik zie dat we gisteravond inderdaad kort wat problemen hebben gehad met onze vaste diensten. Dit werkt sinds gisteravond ook weer. Ervaar jij dit ook zo?

@andere forumleden: mochten jullie nog problemen ervaren, dan wil ik jullie vragen een ander topic te openen. Dit zorgt ervoor dat de gesprekken overzichtelijk blijven. We helpen je daar graag verder.

Groetjes,
Su Ling