vraag

Storing met live pauzeren - menu (tijd en programma tekst) blijft zichtbaar bij afspelen

• 26 juni 2017
  • 89 reacties
  • 5369 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

89 reacties

The Voice heeft nu ook weer hetzelfde probleem.

ZUCHT !!!!!!
Het is echt triest een half jaar ruim al problemen die niet opgelost kunnen worden ¿¿¿¿¿¿ ik betaal er wel elke maand voor, ik ga dan nu ook een vergoeding aanvragen!
Hier staat ook een topic waar gereageerd wordt door een medewerker van tele2 :
https://forum.tele2.nl/tv-187/niet-opgelost-storing-met-live-pauzeren-menu-tijd-en-programma-tekst-blijft-zichtbaar-bij-afspelen-68347
En bedankt 🤔 🙁 😫
Deze (eerder genoemde) workaround werkt overigens wel goed; tik het nummer van de zender waarop je zit te kijken nog eens in op je afstandsbediening (bijvoorbeeld 1 en 3 voor 13) en druk daarna op OK. Dan is het beeld binnen enkele seconden weer vrij en je buffer intact.
Deze (eerder genoemde) workaround werkt overigens wel goed; tik het nummer van de zender waarop je zit te kijken nog eens in op je afstandsbediening (bijvoorbeeld 1 en 3 voor 13) en druk daarna op OK. Dan is het beeld binnen enkele seconden weer vrij en je buffer intact.
Helaas werkt dit bij mij niet ......
Oh, dat is jammer. Ook niet als je je ontvanger helemaal reset, stroom er een halve minuut afhaalt en weer opstart (om zo een eventuele tussentijdse update te forceren)?
Oh, dat is jammer. Ook niet als je je ontvanger helemaal reset, stroom er een halve minuut afhaalt en weer opstart (om zo een eventuele tussentijdse update te forceren)?

Op alles helaas nee ......
En weer ?? een update vandaag
Statusbalk bij opgenomen opnames
Alleen "UI versie" is gewijzigd
Reputatie 4
Badge +3
En weer ?? een update vandaag
Statusbalk bij opgenomen opnames
Alleen "UI versie" is gewijzigd

Dus na de laatste update werkt het nog steeds niet?
Tja zie hier officiele mededeling ...... ( ik wordt er moe van ! )
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/update-problemen-met-live-pauzeren-tele2-tv-67229/index1.html#post415621

En nee het werkt nog niet .......
Reputatie 7
Badge +4
Ze geven daar aan dat het even duurt voordat iedereen die update heeft. Dat hebben ze vandaag geplaatst. Blijkbaar zijn er nog mensen die het nog niet hebben gekregen.
@gedanezaken, bedankt voor je input. Op dit moment kan ik nog niet inschatten hoe lang de storing nog blijft bestaan. Met die reden kan ik op dit moment geen toezeggingen doen over eventuele tegenprestaties, aangezien het onduidelijk is wat de omvang van de storing precies zal zijn geweest. Indien er op dit moment vergoedingen gegeven worden, dan dienen wij dit op het moment dat het is opgelost dat nog een keer te doen. Aangezien het efficiënter zou zijn om dit in een keer te regelen op het moment dat de storing is opgelost, wachten wij dat eerst af voordat wij ons daar mee bezig gaan houden. Voor dit moment kan ik je alleen verzoeken om geduld te hebben.

Beste Ruben,
Sinds een paar weken lijkt het probleem niet meer voor te komen. Dat is fijn en weer zoals afgesproken in onze overeenkomst (wij betalen en jullie leveren). Maar dat mag natuurlijk ook wel na zoveel maanden. Alleen jammer en weer zeer voorspelbaar om te merken dat jullie (Tele2) net doen alsof er niets is gebeurd. Het zou jullie sieren om alle klanten excusses te aan te bieden en een echte compensatie aan te bieden voor het niet nakomen van contactuele verplichtingen. Het probleem is opgelost en de omvang is duidelijk, dat lijkt mij de hoogste tijd om de zaak efficiënt te regelen, zoals je zelf aangaf in jouw reactie.
Je moet Tele2 zelf bellen en aangeven van wanneer tot wanneer je geen gebruik van de dienst kon maken.
Ik kwam er ook achter dat mijn gesprekken niet in hun logbestand genoteerd waren (jammer)

-Het nieuwe probleem is dat als je wat hebt opgenomen en later wilt terugkijken ->
Bij doorspoelen (reklame ed) geeft de decoder een foutmelding waardoor je moet stoppen.
Bij het opnieuw starten en doorspoelen gaat het wel goed (nieuwe bug ?)

-Ook bij wissen van opnames lijkt het alsof de decoder de ruimte niet vrijmaakt. De recorder liet de vooraf ingestelde opname stoppen omdat de "band" vol was. Bij opnieuw opstarten (spanningsloos maken) van de decoder bleek echter dat er wel degelijk 30 a 40% vrije opnameruimte was.
Je moet Tele2 zelf bellen en aangeven van wanneer tot wanneer je geen gebruik van de dienst kon maken.
Ik kwam er ook achter dat mijn gesprekken niet in hun logbestand genoteerd waren (jammer)

-Het nieuwe probleem is dat als je wat hebt opgenomen en later wilt terugkijken ->
Bij doorspoelen (reklame ed) geeft de decoder een foutmelding waardoor je moet stoppen.
Bij het opnieuw starten en doorspoelen gaat het wel goed (nieuwe bug ?)

-Ook bij wissen van opnames lijkt het alsof de decoder de ruimte niet vrijmaakt. De recorder liet de vooraf ingestelde opname stoppen omdat de "band" vol was. Bij opnieuw opstarten (spanningsloos maken) van de decoder bleek echter dat er wel degelijk 30 a 40% vrije opnameruimte was.