beantwoord

storing in rotterdam

• 17 juli 2015
  • 11 reacties
  • 306 x bekeken

hoelang moet ik nog wachten tot dit opgelost is vanaf vannacht geen beeld meer eerst nog wel geluid maar nu niets meer
icon

Beste antwoord door Bombarie 18 juli 2015, 14:10

V:
Hoe lang gaat dit nog duren?
A:
Tot de storing is opgelost.
V:
Up- dates van tele 2 blijven uit.
A:
Kijk op het forum
V:
Er is schijnbaar niks te melden aan de kant van tele2
A:
Dat heb je goed gezien.
V:
Volgens mij zijn alle monteurs op vakantie en denken ze de klanten bekijken het maar.
A:
Geen vakanties, ook monteurs werken gewoon.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

inmiddels 1500 uur en nog steeds geen tv ,al vanaf de vroege ochtend !hoe lang nog?
Reputatie 7
Badge +5
Gokje:
Tot de storing opgelost is.
Reputatie 5
Badge +4
We zijn hier heel hard mee bezig. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Dus ik hoop dat er snel een melding komt op de pagina actuele informatie op het forum waarbij staat dat de storing is opgelost. We werken er met man en macht aan.
Groetjes Kiko
goedemorgen vanaf vanochtend helemaal geen tv modem gereset storing had toch allang opgelost kunnen zijn zit hier met kleine kinderen dir graag tv willen kijken heb tweemaal een dik half uur aan de foon gezeten dit wordt toch wel gecomposeerd plus de dag dat je geen tv kan kijken
Graag zou ik, net als vele met mij in de regio, willen weten of er al wat meer duidelijkheid is over de storing.
De eerste 6 zenders (NPO1-2-3, RTL4, RTL5 en SBS6 geven wel geluid maar verder geen beeld.
Dit is al sinds gisterenavond rond 22.45uur en begint nu toch wel vervelend te worden, weekend staat voor de deur, mag hopen dat het snel opgelost gaat worden...... :?
Graag zou ik willen weten wanneer de storing verholpen word, vanochtend om 6:30 geen beeld en geluid, dacht oke ga maar naar het werk zal wel in de loop van de dag verholpen zijn. Kom nu net thuis zet de tv aan zwart beeld!!!! hoop dat er een compensatie ons tegemoet komt!!!!

Mvg
Reputatie 6
Badge +5
Je kunt, als alles uiteindelijk weer werkt zelf zien of je recht
op een vergoeding hebt. https://www.tele2.nl/vergoeding :)

Dat zijn trouwens dan maar kleine bedragen,
wat kost tv kijken per dag ook hè? :8
Er is nog steeds geen televisie in de regio Rotterdam, hoe lang gaat dit nog duren? En de up- dates van tele 2 bkijven ook uit, als je belt krijg je een bandje dat je op het form moet kijken voor een uo-date. Maar als er is schijnbaar niks te melden aan de kant van tele2, Volgens mij zijn alle monteurs op vakantie en denken ze de klanten bekijken het maar.
Reputatie 7
Badge +5
V:
Hoe lang gaat dit nog duren?
A:
Tot de storing is opgelost.
V:
Up- dates van tele 2 blijven uit.
A:
Kijk op het forum
V:
Er is schijnbaar niks te melden aan de kant van tele2
A:
Dat heb je goed gezien.
V:
Volgens mij zijn alle monteurs op vakantie en denken ze de klanten bekijken het maar.
A:
Geen vakanties, ook monteurs werken gewoon.
Reputatie 6
Badge +5
Wel typisch dat er, vanaf de dag dat die zenderwisseling heeft plaatsgevonden,
zoveel meldingen over tv staan in 'actuele informatie, nieuws en acties'. :8
En de up- dates van tele 2 bkijven ook uit.
In het betreffende bericht https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/storing-televisie-regio-rotterdam-45128 staan al zes updates. Niet dat je daar veel aan hebt.;)