beantwoord

Standard Luik - Ajax niet gratis te bekijken

• 7 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 564 x bekeken

Volgens ziggo kan ik op zender 111 van Tele2 kijken (gratis) zoals de vorige wedstrijden maar helaas geen beeld, ja u bent niet geabonneerd??

Want?

Mvgr.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 8 augustus 2018, 16:18

Volgens ziggo kan ik op zender 111 van Tele2 kijken (gratis) zoals de vorige wedstrijden maar helaas geen beeld, ja u bent niet geabonneerd??

Er blijkt gisteravond inderdaad een probleem geweest te zijn met het activeren van de gratis wedstrijd en dit was na 25 min opgelost.

Ik had hetzelfde probleem. Heb maar 6 euro betaald. Echt slecht dat Tele2 geld wil verdienen, terwijl Ziggo gratis was voor alle andere providers.
Onze excuses daarvoor dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Als je, je eigen topic hierover aanmaakt kan ik zorgen dat je die 6 euro verrekend krijgt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ik had hetzelfde probleem. Heb maar 6 euro betaald. Echt slecht dat Tele2 geld wil verdienen, terwijl Ziggo gratis was voor alle andere providers.
Reputatie 5
Badge +3

Er blijkt gisteravond inderdaad een probleem geweest te zijn met het activeren van de gratis wedstrijd en dit was na 25 min opgelost.

Onze excuses daarvoor dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Als je, je eigen topic hierover aanmaakt kan ik zorgen dat je die 6 euro verrekend krijgt.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper