beantwoord

Sport1 Tele2

• 4 april 2016
  • 8 reacties
  • 259 x bekeken

Hebben in Oktober 2015 sport1 opgezegd i.v.m. lang verblijf buitenland, willen dit nu weer laten aansluiten, hoe gaat dit???
Hebben telefonisch geprobeerd contact te krijgen, maar werden van kastje naar de muur gestuurd, geen success dus!!!
icon

Beste antwoord door Gela 6 april 2016, 21:01

Dit is het juiste nummer van Tele2 contact.

Klantenservice consumenten: +31 20 754 4444
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi vandergraaf,

Sport1 heet nu Ziggo Sport Totaal 🙂 Hier kan je meer informatie lezen. Aangezien je al klant bij ons bent kan je gratis naar dit nummer bellen: 0800-1207. Ik raad je aan om toch weer even contact op te nemen.

Laat je even weten of je eruit bent gekomen?
Groet, Trinh
Hebben in Oktober 2015 sport1 opgezegd i.v.m. lang verblijf buitenland, willen dit nu weer laten aansluiten, hoe gaat dit???
Hebben telefonisch geprobeerd contact te krijgen, maar werden van kastje naar de muur gestuurd, geen success dus!!!

Dank voor snel antwoord, maar het opgegeven nummer kunnen we vanuit de USA niet bellen, dus helaas, nog geen oplossing.
Reputatie 7
Badge +4
Klantenservice is ook bereikbaar via: +31 20 750 4444
Reputatie 5
Badge +3
Dat is natuurlijk niet handig!
Je kan ook via Mijn Tele2 een extra zenderpakket bestellen. Hier vind je meer informatie voor het wijzigen van je TV abonnement. En wanneer je een collega wilt spreken kan je het beste de tip van eric gebruiken :)

Mocht je er niet uitkomen hoor ik het graag van je!
Groet, Trinh
Het nummer dat Eric gegeven heft geprobeerd maar dit nummer was constant in gesprek, geen idee hoe we jullie nu verder kunnen bereiken. We zijn 12 april a.s. weer terug in Nederland hoop dat we dan toch TV kunnen kijken. Beetje problematisch moet ik zeggen.Niet zo blij mee, hadden bij de KPN nooit een enkel problem.
Badge +2
Dit is het juiste nummer van Tele2 contact.

Klantenservice consumenten: +31 20 754 4444
Hoera het is gelukt!!!! Veel geduld en doorzettingsvermogen moet je wel hebben!!!! Pffffffffff
Reputatie 5
Badge +3
Gelukkig, met dank aan alle tips! Bedankt voor je terugkoppeling.
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga het topic sluiten.
Groet, Trinh