beantwoord

Slecht beeld uitzending gemist.

  • 9 March 2020
  • 9 reacties
  • 576 x bekeken

Reputatie 2

De beeldkwaliteit van uitzending gemist is belabberd.

Het is zo wazig dat het amper kijkbaar is.

 

Is dit normaal?

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 9 March 2020, 13:11

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 3
Badge +5

wegens inactiviteit gesloten.

Reputatie 3

Met de stekker direct in de muur maakt geen verschil, ik kan me er ook niks bij voorstellen waarom dit anders zou zijn.

Ik heb een 32” HD tv.

VOD niet getest.

Uitzending gemist is geen HD bij Tele2. Is al jaren zo en zal ook niet beter worden. Ik ben met hangende pootjes teruggegaan naar Ziggo, daar haarscherp beeld. Je krijgt waarvoor je betaalt bij Tele2. 

Reputatie 2

Met de stekker direct in de muur maakt geen verschil, ik kan me er ook niks bij voorstellen waarom dit anders zou zijn.

Ik heb een 32” HD tv.

VOD niet getest.

Reputatie 7
Badge +8

Heb je een grote 4K televisie? Ik vind SD op mijn LG 50 inch ook dieptreurig. Ik heb gelukkig ook nog satelliet. Dat is toch beter. 

Reputatie 3
Badge +5

Goed om te horen dat bij live-TV het beeld wel normaal is. Heb je al eens een keer getest of het beeld bij Uitzending Gemist wel goed is wanneer je de decoder rechtstreeks aansluit op een wandcontactdoos in de muur en niet op een verdeelstekker. Heb je het slechte beeld ook wanneer je een film huurt bij Video On Demand of heb je dat nog nooit getest?

 

Groeten Anton

Reputatie 2

Bij live-tv is het beeld normaal.

Decoder is rechtstreeks aangesloten op het modem, decoder zit voor de voeding op een verdeelblok, altijd al.

Storing met andere apparaten? Nee, niet dat ik weet.

Decoder en modem zijn eergisteren gereset, omdat de decoder vast was gelopen.

Ik lees hierboven dat het SD kwaliteit zou moeten zijn, dat zal het dan wel zijn.

In ieder geval is de kwaliteit een heel stuk minder dan live tv.

 

Nu kijk ik niet zo heel vaak een uitzending terug maar al die keren is het behoorlijk SD, zeg maar.

Net een oude videocassette.

Reputatie 3
Badge +5

Balen dat je beeldkwaliteit bij Uitzending Gemist zo slecht is. Is het beeld bij het Live TV beeld wel goed? Heb je de decoder rechtstreeks aangesloten op het modem met een kabel en is de decoder ook rechtstreeks aangesloten op de wandcontactdoos? Heb je ook storing met andere apparaten in huis wanneer je storing ervaart met Uitzending Gemist? Heb je zowel je modem als decoder al keer gereset? 

Wanneer alles goed is en het nog steeds niet goed werkt dan zou ik graag willen weten of het heel vaak zo slecht is of dat dit nu de eerste keer is. Het kan namelijk incidenteel voorkomen dat Er slecht beeld is bij Uitzending Gemist of een gehuurde film. We werken aan een een structurele oplossing. 

 

Groeten Anton

Reputatie 2

Nee, bij alle zenders.

Reputatie 7
Badge +12

In het algemeen is het in SD. Heb je dit nog bij een specifieke zender of programma? 

Reageer