beantwoord

Slecht beeld en internet, nieuw contract

• 31 januari 2018
  • 3 reacties
  • 109 x bekeken

Hallo, afgelopen weken is onze kwaliteit heel erg slecht geworden. Tv geeft vaak zwart beeld. Internet is heel traag en wisselvallig. Als ik dan de mediabox opnieuw opstart doet de tv het dan weer na 1 tot 10 min. Maar dat laatste moet ik dan paar x per dag doen. Film kijken gaat dus niet. Met internet is het hetzelfde. Waar ik voorheen een goede verbinding had is het nu een wonder als hij het een uur stabiel volhoudt. Ik denk dat onze mediabox, die bijna 2 jaar is, op is. Verder zag ik dat ons contract is afgelopen. En jullie bieden nieuwe klanten een half jaar lang 50% korting op tv. Wat kunnen jullie voor ons betekenen?
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 1 februari 2018, 12:54

Hallo,

Je verbinding ziet er goed uit maar het kan natuurlijk nog mis gaan tussen je modem en je decoder.
Heb je de decoder rechtstreeks aangesloten op het modem?
gebruik je toevallig homeplugs?

Als je ook gebruik wil maken van de korting kan ik eventueel kijken wat ik voor je kan doen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Je verbinding ziet er goed uit maar het kan natuurlijk nog mis gaan tussen je modem en je decoder.
Heb je de decoder rechtstreeks aangesloten op het modem?
gebruik je toevallig homeplugs?

Als je ook gebruik wil maken van de korting kan ik eventueel kijken wat ik voor je kan doen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M
Het is allemaal rechtstreeks aangesloten. En gebruik geen homeplugs. Als ik de decoder opnieuw opstart en modem niks mee doe, dan is het beeld nog steeds zwart. Als ik het modem opnieuw opstart en decoder niks mee doe, dan doet hij het meestal weer. Hierdoor denk ik dat het probleem het modem is, en niet de decoder. Kan ouderdom van een modem niet de oorzaak hiervan zijn? Hij is namelijk ook best wel heet.
Reputatie 4
Badge +3
Dat zou best kunnen het lijkt me een goed idee om een afspraak te maken met een monteur zodat we alles even kunnen bekijken en eventueel vervangen.

Ik heb je een nummer gestuurd zou je naar dit nummer kunnen bellen terwijl je thuis bent?

Dan helpen de collegas van de monteursafdeling je verder.

Groeten,

Jeroen