vraag

Sinds dag 1 (~23 januari 2019) storing. Beetje zat aan het worden

• Is lekker bezig
  • 7 reacties
Goedendag,

Zoals het nu staat:
1) vanaf dag 1 (~23 januari) haperend beeld
2) meerdere keren gebeld met de helpdesk
3) toegezegd is dat ik een dag na het gesprek een nieuwe decoder zou krijgen: niets. Dag erop ook niet
4) weer gebeld en nu toegezegd dat die nieuwe echt komt. Maar binnen 5 werkdagen. En gratis 3 maanden Film1

Dus vandaag de dag:
haperend beeld, ene moment meer dan het andere moment en opnemen gaat niet meer.

Ik wil geen 3 maanden haperend films of naar de normale zenders kijken, ik wil normaal functionerend beeld voor de gewone zenders en dat is nu niet mogelijk. Ik wacht de nieuwe decoder af, hoop dat het dan opgelost is en anders wil ik naar een andere provider want heb geen zin in een haperende dienst en elke week bellen.

E-mailadres kan ik niet vinden dus dan maar hier zodat het in ieder geval vastgelegd is.

Vriendelijke groeten.

24 Reacties

Adres niet gevonden
Je bericht is niet bezorgd aan klantenservice@tele2.nl omdat het adres niet kan worden gevonden of geen e-mail kan ontvangen.
De reactie van de externe server was:

550 no mailbox by that name is currently available

Bovenstaande als reply op een reply...
Waarom zet tele2 niet onderaan de e-mail dat klantenservice@tele2.nl een bounce krijgt?
Reputatie 5
Badge +1
Als je een mail naar een niet bestaand adres stuurt komt die retour. Er is geen mailadres bij tele2.
Reputatie 7
Badge +5
Idd en als Tele2 een mail stuurt dan is het een no reply email adres, want je kunt Tele2 niet emailen.
Reputatie 5
Badge +1
De snelste weg is morgenvroeg de telefoon naar de klantenservice. De langzame weg is deze. Ook pas morgen maar dat kan langer duren.
Dienst van Tele2 niet op maat?
https://telecom.degeschillencommissie.nl/bedankt-informatiepakket/
Reputatie 4
Badge +2
@theocoppes & @BovensteSteen Jullie discussie over de e-mail mogelijkheden van Tele2 heb ik verplaatst naar een nieuw topic omdat deze off-topic is geworden en geen meerwaarde heeft voor de klacht van jenb.

@jenb Jammer om te lezen dat je veel problemen hebt met je TV dienst en dat het zo lang duurt voordat je een nieuwe decoder ontvangt. Ik hoop dat de nieuwe decoder wel de oplossing voor je zal zijn. Mocht dit niet zo zijn en wil je graag verder geholpen worden via het forum laat het dan even weten!

Groet, Kevin
Reputatie 7
Badge +5
@Kevin van Tele2 mag ik dan ook je login detals hebben van het control penal van insided, kan ik eens rondneuzen 😎

https://tele2.insided.com

Je hyperlink klopt niet waar de email discussie naartoe verhuist is.
Reputatie 2
@Kevin van Tele2 Graag dan de inloggegevens voor https://tele2.insided.com/site/index
Dank!
Reputatie 2
@Cypher en @theocoppes: onze nutteloze discussie is door @Kevin van Tele2 verbannen naar duistere oorden. Of gecensureerd? “Ploink!”
Blijkbaar kan dat zomaar zonder aankondiging. Oké, weten we dat ook weer ...
Reputatie 5
Badge +1
Maakt niet uit.
Reputatie 2
Dat vinden mensen in landen waar regeringen met dictatoriale trekjes het voor het zeggen hebben nou ook altijd.
Reputatie 5
Badge +1
Gelukkig is dat hier niet. Daarvoor gaan we stemmen.
Reputatie 2
Maakt niet uit.
Reputatie 4
Badge +2
Cypher schreef:

@Kevin van Tele2 mag ik dan ook je login detals hebben van het control penal van insided, kan ik eens rondneuzen 😎

https://tele2.insided.com

Je hyperlink klopt niet waar de email discussie naartoe verhuist is.

Sorry, niet mogelijk, iets met AVG wetgeving...🤐

BovensteSteen schreef:

@Cypher en @theocoppes: onze nutteloze discussie is door @Kevin van Tele2 verbannen naar duistere oorden. Of gecensureerd? “Ploink!”
Blijkbaar kan dat zomaar zonder aankondiging. Oké, weten we dat ook weer ...

De aankondiging heb je al gehad via de huisregels. Daar staat namelijk iets over off-topic discussies bij punt 12. Als je terug kijkt naar mijn vorig bericht en de link nogmaals probeert zul je echter zien dat ik voor een andere aanpak heb gekozen, je kan gerust verder discussiëren in het andere topic 😉
Hallo,

hebben inmiddels Film2 voor 3 maanden gratis dus die verandering is doorgekomen. Kijken naar een film kan niet want dan slaat de decoder soms vast.

Echter na 2x bellen nog geen nieuwe decoder. Krijg ik eigenlijk een bericht via de e-mail als die verstuurd is dat er een decoder onderweg is? Nog geen e-mail gehad dus nieuwe decoder zou als toegezegd 2x verstuurd worden, 1 binnen 1 dag en 2de binnen 5 dagen maar nog niets aangekomen.

Morgen is 5 dagen geleden na 2de belofte (en start gratis Film 1 compensatie) en resetten de decoder dagelijks meerdere keren omdat die dan ophoudt met verwerken van signaal.

Wil allemaal niet echt lukken geloof ik (nog). Dus wacht even tot maandag af en dan even verder kijken wat wij gaan doen want hier worden wij niet blij van.

Groeten en alvast een fijn weekend!
Reputatie 4
Badge +2
Hé jenb,

Bedankt voor je terugkoppeling, jammer dat het nog niet op orde is!

Mijn aanbod om het verder voor je te bekijken en je eventueel te helpen/informeren waar nodig is nog steeds geldig, laat maar weten of je dit wil

Ook een fijn weekend alvast!
Dag Kevin,

hang net op met Tele2 afdeling Opzeggen en er werd mij toegezegd dat er een nieuwe decoder opgestuurd zou worden. En ALS die verstuurd wordt dat er dan een track&trace (t&t) per e-mail verstuurd wordt.
Heb er geen vertrouwen in maar wacht de e-mail en het kastje af. Genoeg getuigen in ieder geval die de haperingen en het vastlopen van de decoder gezien hebben mocht het nodig zijn om het gelijk te bevestigen.

Status nu: met geduld wachten wij nu een nieuwe decoder af en hopen op een t&t code zodat wij normaal gebruik kunnen gaan maken van de betaalde dienst. Mocht het nu weer fout gaan dan gaat er een aangetekende brief de deur uit, wordt klacht.nl actief enz.

En Kevin, als je je best wilt doen en wilt meehelpen dan graag. Zal je in een privebericht de gegevens sturen.

mvg en fijn weekend!
Kevin prive bericht gestuurd
Kevin vroeg om gegevens voor verificatie en in pb gegeven.
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor je bericht jenb,

Ik heb de situatie bekeken en hierbij een samenvatting van de gesprekken die je gevoerd hebt:

-------
- 16 februari (eerste contact moment) Je belt over een storing met haperend beelden, de technische dienst heeft een aantal controles uitgevoerd en stuurt je een nieuwe netwerkkabel toe om aan te sluiten op de decoder
- 27 februari Je belt om een nieuw probleem door te geven, je hebt problemen met het opnemen via de Tele2 harddisk decoder en als oplossing word je gevraagd om de decoder een harde reset te geven en te testen of dit het probleem oplost
- 27 februari Je belt om door te geven dat je internet verbinding traag is, de oplossing die je krijgt is het herstarten van het modem omdat dit nog niet gedaan zou zijn
- 27 februari Je derde telefoontje, het gaat nu weer over het probleem met het opnemen dat nog niet werkt, ook niet na de reset die in het vorige gesprek hierover als oplossing gegeven is. De medewerker belooft dat hij een nieuwe decoder stuurt.

Achteraf blijkt daar iets mis gegaan te zijn, de decoder is niet verstuurd.

- 8 maart Je belt om aan te geven dat je de decoder niet ontvangen hebt en deze collega stuurt opnieuw een decoder toe, deze staat tot nu toe goed verwerkt in het systeem en je krijgt een e-mail zodra de track en trace code bekend is.
-------

Ten eerste excuses voor het feit dat je problemen ervaart met het opnemen, dat de oplossingen zoals het herstarten van de decoder en het modem het probleem niet opgelost hebben en er iets mis gegaan is met het versturen van de decoder de eerste poging. De decoder die door de collega vandaag gestuurd is is goed ingevoerd in het systeem en ik voorzie hierbij geen problemen. De oplossing die je aangeboden werden: het resetten van de decoder en het herstarten van het modem waren terecht, in veel gevallen lost dit het probleem op maar helaas in jouw geval niet. Er is dan niets aan te doen dat je opnieuw moet bellen om de volgende oplossing te bespreken.

Hopelijk heb je de decoder snel binnen en kun je weer zonder problemen gebruik maken van opnemen en pauzeren en heb je geen haperende beelden meer.

Groet, Kevin
Hoi Kevin,

dank.

16-2, nieuwe netwerkkabel verstuurd: nooit gehad. Hoeft ook niet, dozen vol hier met straight en crossover.

Dus wacht op t&t code en nieuw modem. Zal wel bellen worden als die arriveert omdat het Systeem twee decoders 'ziet'?

Mvg en fijn weekend
Reputatie 4
Badge +2
Dit is vaak nodig ja. Je mag dan ook een bericht in je topic plaatsen dan zal ik het voor je doen maar dit zal iets langer duren dan wanneer je belt.

Ook een heel fijn weekend gewenst jenb!
Gisteren nieuwe decoder ontvangen, vervangen en helpdesk gebeld. Oude uit Skynet en nieuwe erin. Reboot en alles schijnt te werken. Nog geen gestststotter gezien en opnemen schijnt ook te werken! Wat HEEL erg fijn is, is dat de CPE en de decoder beide VELE malen sneller zijn dat de apparatuur van de groen kleurige concurrent. Animo > Fritz

Dank voor de snelle levering en dat het weer werkt, kan er weer naar zeeps gekeken worden.

Alleen Animo decoder vervangen, rest in de doos (incl. UTP kabel en afstandsbediening) gelaten en gaat retour komende week met verse animo in dezelfde doos naar het 'postkantoor'!

En nu maar hopen dat alles goed blijft! Groeten!
Reputatie 4
Badge +2
Dat is nou goed nieuws, super dat het nu goed (en snel) werkt!

Mocht er nog iets zijn dan hoor ik je wel

Groet, Kevin

Reageer