beantwoord

Scartkabel bestelling

• 25 januari 2016
  • 3 reacties
  • 130 x bekeken

Beste Tele2,

Bij deze wil ik graag een scart-kabel bestellen.
Mvg,
Freda
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 26 januari 2016, 15:32

Hee Freda,
Dat kan! Waarom heb je een scartkabel nodig?
Je kunt mij in een privebericht deze gegevens sturen, dan zorg ik dat er eentje jouw kant op komt.
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je de knop Bericht. Als je daarop klikt, kun je mij een persoonlijk berichtje sturen. :)
Ik zie je gegevens wel verschijnen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hee Freda,
Dat kan! Waarom heb je een scartkabel nodig?
Je kunt mij in een privebericht deze gegevens sturen, dan zorg ik dat er eentje jouw kant op komt.
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je de knop Bericht. Als je daarop klikt, kun je mij een persoonlijk berichtje sturen. :)
Ik zie je gegevens wel verschijnen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Freda,
Ik heb helaas geen gegevens van je ontvangen. Heb je nog een scartkabel nodig of heb je hem al via een andere weg verkregen? Ik hoor het graag van je!
Als je toch nog een nieuwe kabel nodig hebt, wil je dan alsnog je gegevens sturen? :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Freda,
Aangezien ik tot op heden geen reactie heb gehad, sluit ik dit topic. Als je toch nog een scartkabel nodig hebt of een andere vraag hebt, wil ik je vragen om een heel nieuw topic te openen. Je wordt dan door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Groetjes Kiko