Ik heb vorige week een scartkabel gevraagd, die zou opgestuurd worden, maar heb deze ook nog niet ontvangen en ook geen mail gekregen dat hij verstuurd is? Kunnen jullie eens kijken wat de status is,
Astrid
icon
Beste antwoord door Anton van Tele222 August 2019, 09:45
Wanneer je het vorige week al hebt besteld dan zou hij toch al wel bezorgd moeten zijn. Ik ga het eens voor je nakijken. Ik heb dan de volgende gegevens van je nodig.
Bedankt voor je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en het lijkt er op dat er iets mis is gegaan met het bestellen. Ik zag de order namelijk helemaal niet terug in het systeem met bestellingen. Mijn excuses daarvoor. Ik heb de bestelling opnieuw geplaatst en meteen gekeken of hij wordt verzonden. Dat is gelukkig nu wel het geval. De kabel ligt binnen 3 werkdagen op de deurmat.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.