beantwoord

SCART kabel

• 16 december 2015
  • 9 reacties
  • 350 x bekeken

Hallo,

Vandaag kon ik mijn internet en tv pakket van Tele2 gaan installeren. Bij het TV pakket zat heel netjes een extra blaadje waarop stond vermeld dat de inhoud van het pakket veranderd was en dat er, in tegenstelling tot wat in de handleiding stond, geen SCART kabel meer in het pakket zat. Helaas loopt mijn TV nog wat achter en heeft deze geen HDMI aansluitmogelijkheid. Ik wil dus graag alsnog een SCART kabel ontvangen om de interactieve TV ontvanger op mijn TV aan te sluiten. Kan dat geregeld worden, Tele2? Dankjewel alvast!
icon

Beste antwoord door Gela 16 december 2015, 20:50

Spijtig, maar die kun je niet zelf kopen, past niet aan de decoderkant. Daar zit geen scartkant aan.

Bel met 020-754 4444/ 1200 (Lokaal tarief) Het 1200 nummer is alleen vanaf je mobiele Tele2 nummer te bereiken.

En hij wordt je gestuurd.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo,

Vandaag kon ik mijn internet en tv pakket van Tele2 gaan installeren. Bij het TV pakket zat heel netjes een extra blaadje waarop stond vermeld dat de inhoud van het pakket veranderd was en dat er, in tegenstelling tot wat in de handleiding stond, geen SCART kabel meer in het pakket zat. Helaas loopt mijn TV nog wat achter en heeft deze geen HDMI aansluitmogelijkheid. Ik wil dus graag alsnog een SCART kabel ontvangen om de interactieve TV ontvanger op mijn TV aan te sluiten. Kan dat geregeld worden, Tele2? Dankjewel alvast!

Is mogelijk en je zal hem ook wel krijgen maar wil je erop wachten of je koopt zelf eentje..tussen de 3 en 4 Euro moet je ongeveer daar zijn..
Badge +2
Spijtig, maar die kun je niet zelf kopen, past niet aan de decoderkant. Daar zit geen scartkant aan.

Bel met 020-754 4444/ 1200 (Lokaal tarief) Het 1200 nummer is alleen vanaf je mobiele Tele2 nummer te bereiken.

En hij wordt je gestuurd.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Rianneaatele2,
Leuk dat je hier je vraag stelt, en ik zie dat de enkele community-leden al een reactie hebben gegeven.
Is het gelukt om de kabel te vinden die je zoekt?
We willen je natuurlijk graag assisteren als het nodig is.
Laat ons weten of het is gelukt.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 7
Badge +5
Wat adsl klant zegt, die van een Sega spelcomputer. (10pins din > scart)
Vaak te vinden in zgnd dumppaleizen en kringloopwinkels.
Badge +2
Wat adsl klant zegt, die van een Sega spelcomputer. (10pins din > scart)
Vaak te vinden in zgnd dumppaleizen en kringloopwinkels.

Feitelijk heb ik alleen jouw advies door gegeven van een maand terug in dit topic.
https://forum.tele2.nl/tv-187/scart-kabel-48522/index1.html#post294927
Reputatie 7
Badge +5
Dat kan, toen was er ook geen sprake dat de kabels er niet meer bij geleverd zouden worden.
Alleen het vaak te vinden kon ik beter omschrijven als met het nodige doorzettingsvermogen, Sega is ook een uitstervend ras ;)
Vraag nu: wat als de voorraad bij Tele2 op is, dan valt er niets meer na te zenden.
Badge +5
Toen ik mijn decoders terugstuurde in april hadden ze er in ieder geval 2, ongebruikt, hahaha 😃
Hoi Rianneaatele2,
Leuk dat je hier je vraag stelt, en ik zie dat de enkele community-leden al een reactie hebben gegeven.
Is het gelukt om de kabel te vinden die je zoekt?
We willen je natuurlijk graag assisteren als het nodig is.
Laat ons weten of het is gelukt.
Vriendelijke groet,
Ben

Hallo,

Ik heb gebeld met de klantenservice, er wordt binnen een week een kabel nagestuurd.
Bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Ah, super 🙂
Fijn om te horen.
Als er nog iets is, laat het mij en de rest van de mensen hier weten.
Fijne kerstdagen alvast! Groet,
Ben