beantwoord

RTLZ

• 7 september 2015
  • 60 reacties
  • 8221 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

60 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Tja. ADSL bij Tele2 was handig toen ik hier net kwam wonen en niet
zoveel te besteden had. Enne...Frank vond ik grappig. 'Black sheep' was
wel op mij van toepassing, als het zwarte schaap van de familie zijnde. :8
Dat vond ik wel grappig en dat sprak me nog wel een beetje aan.
Er is nu vrij weinig meer wat me nog aanspreekt.
En ik wilde sowieso al naar glasvezel, maar dan niet met 'adsl tv streams'.

Maar ik vind het nu bij mijn nieuwe provider geen probleem om wat meer te betalen voor
betere kwaliteit op tv, en omdat ik naar glasvezel ben gegaan met een snelheid om te smullen
natuurlijk. 😃 Hiero. Een speedtest die mijn oude laptoppie gedaan heeft.
Dat de max down niet gehaald word ligt puur aan die oude bak. :)

O ja, en RTL-Z sinds vandaag natuurlijk. Om nog effe on-topic te blijven. 😳
gaat me niet om beurskoersen en al zenden ze het uit op kanaal aan het end van de rij. ik wil gewoon rtlz hebben op de tv!

Ik begrijp die hele komedie nog steeds niet, waarom moet RTL betaald krijgen én de verplichting RTL-Z op kanaal 11 ?
RTL betaald de provider voor kanaal 11 zou "eerlijker" zijn, dik betalen voor "actuele" beurshandelingen die je in een loup van herhalingen krijgt te zien is gewoon bizar.
en dan nog wat. voor iemand die verders niks van me weet behalve dat ik boos ben op tele2 ga je wel uit van erg veel aannames.

gaat me niet om beurskoersen en al zenden ze het uit op kanaal aan het end van de rij. ik wil gewoon rtlz hebben op de tv!

Ik begrijp die hele komedie nog steeds niet, waarom moet RTL betaald krijgen én de verplichting RTL-Z op kanaal 11 ?
RTL betaald de provider voor kanaal 11 zou "eerlijker" zijn, dik betalen voor "actuele" beurshandelingen die je in een loup van herhalingen krijgt te zien is gewoon bizar.
Reputatie 7
Badge +5
Wat is dit nu voor gekukel, die post was niet eens aan jou gericht, dat is hoe IK erover denk of het je nu aanstaat of niet.
Daarbij, moet ik iemand eerst kennen om aan een discussie mee te doen ?
Heb vandaag na vele jaren mijn Tele2 opgezegd, en de reden is dat ik geen RTLZ kan kijken.
Voor mij is dat een heel belangrijke zender vanwege het economische nieuws.
Toch raar dat dat niet kan bij Tele2.
Reputatie 4
Badge +1
Heb vandaag na vele jaren mijn Tele2 opgezegd, en de reden is dat ik geen RTLZ kan kijken.
Voor mij is dat een heel belangrijke zender vanwege het economische nieuws.
Toch raar dat dat niet kan bij Tele2.

Maarja het is RTLZ zelf die bepaalde eisen gaat stellen. Misschien goed dat sommige ISP,s niet zomaar aan die eisen willen voldoen.
Denk eens aan de voorwaarden van Fox sports. Maar goed dat er nog ISP,s zijn die de poot hierin stijf houden.
Dan moet RTLZ die eisen maar loslaten maar dat willen ze niet..
Dat zou kunnen maar ik ben dan wel genoodzaakt om over te stappen.
Ik heb echter geen andere reden om weg te gaan.
Ik kan geen RTLZ kijken, help!
Reputatie 7
Badge +4
RTLZ zit niet in het zenderpakket. Zie:
https://www.tele2.nl/thuis/tv-abonnement/zenderoverzicht/
Badge +4
Aangezien dit topic verouderd is en de situatie niet is veranderd, zal de toevoeging van eric de laatste zijn. Dit topic wordt nu gesloten.