beantwoord

rekening

waar halt tele2 het vandaan om mij 496 euro armer te maken terwijl ij geen service heb gahd toen ik daar om vroeg
icon

Beste antwoord door Jefta van Tele2 15 mei 2015, 10:01

Hi Nelleke,

Laat ik voorop stellen dat ik het een supervervelende situatie voor je vind; ik zou ook echt niet vrolijk worden van zo'n hoog bedrag. Daarnaast probeer ik dan direct te zoeken in de richting van mogelijkheden, maar ik heb ze gewoon niet. Ik lees dat je inderdaad wat problemen had met de tv-aansluiting, maar dat je eigenlijk al heel snel hebt besloten om over te stappen. Nog voordat we een oplossing hebben kunnen bieden.Buiten de contractsperiode is dat niet zo erg, maar jouw contract liep nog tot Maart 2016. Er wordt dan een afkoopsom berekend voor de resterende contractperiode, dat is ook door mijn collega verteld.

Ik kan er niet heel veel anders van maken, Nelleke. Het spijt me!

Wel wil ik je een fijn weekend toewensen.

Groetjes,
Jefta
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Badge +5
Wat staat er dan op je rekening aangegeven waarvoor dat bedrag is?
Reputatie 6
Badge +5
Ik weet het niet, ben je nog klant?
Midden in het jaar je contract opgezegd misschien?
Dan laten ze je de rest afkopen....

En anders word er toch vast wel ergens vermeld
waar dat voor is. Op de factuur daarvan bijvoorbeeld.
Reputatie 7
Badge +5
Lekker bedrag, heb ik 2 jaar glas 3-1 100/100 voor 🆒
Was er al bang voor dat er nog meer fout zou gaan, moet je de tele2-tv terug betalen ?
Nou hoop echt dat dit een vergissing is hoor. Dit kan niet waar zijn
ik kreeg een mail dus er stond niet bij waar het voor is
Reputatie 6
Badge +5
Misschien maar eens naar de klantenservice bellen op 020 7544444
en vragen waar het voor is dan. Wel een idioot hoog bedrag zeg.
Wel een beetje vreemd dat je een mail krijgt waar dan niet bij staat
waar dat voor is, want da's niet de normale gang van zaken.

Heb je nog wel gewoon een abonnement bij Tele2?
Of heb je misschien rekeningen niet of te laat betaald,
toen het niet goed werkte of zoiets?
Het moet gewoon eens goed nagekeken en uitgelegd worden hoe dit mogelijk is door Tele2
Wij hebben de gegevens niet.
Badge +5
Is de mail wel echt van Tele2? Dat je niet opgelicht wordt door een nepmail bedoel ik.
Reputatie 7
Badge +5
Die zijn moeilijk te onderscheiden Bas, Tele2 houdt er af en toe ook een google vertaling op na 🆒
Wat Karin zegt, dit moet eens goed uitgezocht worden en niet door 5 verschillende administratief medewerkers.
As je dat hele verhaal leest over het geen signaal, de aangeschafte tv, het niet kunnen leveren en (mogen) overstappen en dan toch weer wel een Tele2 verbinding kunnen krijgen met andere apparatuur.
Onderstaande is de enige inbreng van een moderator, niets nooit om gegevens gevraagd en er vanuit gegaan dat het een Tele2 aansluiting betrof.
Hoi Nelleke.zeeman,
Goed om te horen dat de apparatuur is aangesloten en dat je er blij mee bent!
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we het graag.
ik heb al een brief gestuurd naar die ballentent
Badge +5
Hoi nelleke.zeeman,

Als je nergens wat vanaf wist, kan ik me goed voorstellen dat je schrikt van zo'n bedrag. Wat staat er verder precies in de e-mail die je ontvangen hebt? Word jou in de e-mail verzocht om dit bedrag over te maken of is het inmiddels van je rekening afgeschreven? Wat voor diensten neem/nam je af bij ons? Ik hoor het graag van je en mocht het zo zijn dat je dit verzoek per e-mail hebt gehad, adviseer ik je tot nader orde even geen actie te ondernemen. Zo nemen we het zekere voor het onzekere.

Groetjes,
Jefta
Hoi nelleke.zeeman,

Als je nergens wat vanaf wist, kan ik me goed voorstellen dat je schrikt van zo'n bedrag. Wat staat er verder precies in de e-mail die je ontvangen hebt? Word jou in de e-mail verzocht om dit bedrag over te maken of is het inmiddels van je rekening afgeschreven? Wat voor diensten neem/nam je af bij ons? Ik hoor het graag van je en mocht het zo zijn dat je dit verzoek per e-mail hebt gehad, adviseer ik je tot nader orde even geen actie te ondernemen. Zo nemen we het zekere voor het onzekere.

Groetjes,
Jefta
ik had bij jullie telf. tv en internet en altijd per incasso elke maand betaald, maar ik heb al een brief naar Alphen aan de rijn gestuurd
Badge +5
Hoi Nelleke,

Ik wil het ook graag voor je nakijken; zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes,
Jefta
Badge +5
Hoi Nelleke,

Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat deze kosten in rekening zijn gebracht omdat je de opdracht hebt gegeven het contract te beeindigen binnen de contracttermijn. Jouw contract liep tot 13 maart 2016 en het contract is vanaf 17 april 2015 beeindigd. In zulke situaties wordt er een afkoopsom in rekening gebracht, te weten het bedrag wat nu naar jou is gecommuniceerd.

Ik zie ook dat hier meerdere malen telefonisch contact over is geweest. Wat is hierover bij jou bekend?

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag

Groetjes,
Jefta
Reputatie 7
Badge +5
Dus toch, maarruh die € 496,= is een Goldmembership abonnement :?
als ik niet was overgestapt, kon ik nu nog geen tv kijken
als tele 2 een monteur had gestuurd was ik nog wel bij jullie gebleven, maar debankt vooe je moeite
ze hebben me nooit gebeld Jetta
Badge +5
Hi Nelleke,

Laat ik voorop stellen dat ik het een supervervelende situatie voor je vind; ik zou ook echt niet vrolijk worden van zo'n hoog bedrag. Daarnaast probeer ik dan direct te zoeken in de richting van mogelijkheden, maar ik heb ze gewoon niet. Ik lees dat je inderdaad wat problemen had met de tv-aansluiting, maar dat je eigenlijk al heel snel hebt besloten om over te stappen. Nog voordat we een oplossing hebben kunnen bieden.Buiten de contractsperiode is dat niet zo erg, maar jouw contract liep nog tot Maart 2016. Er wordt dan een afkoopsom berekend voor de resterende contractperiode, dat is ook door mijn collega verteld.

Ik kan er niet heel veel anders van maken, Nelleke. Het spijt me!

Wel wil ik je een fijn weekend toewensen.

Groetjes,
Jefta
ja, maar dan had ik nog een jaar zonder tv gezeten, als er eerder een monteur gestuurd was, was dit allemaal niet gebeurd prettig weekend