vraag

regelmatig automatische reset t.v. ontvanger

• 6 januari 2020
  • 9 reacties
  • 157 x bekeken

sinds ongeveer 2 weken voert de t.v. ontvanger regelmatig op volledig willekeurige momenten soms zelfs meerdere keren op 1 dag een reset uit word dit ook weer opgelost want het word erg irritant nu

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

met alleen de voeding veranderen veranderd er niks aan het probleem nog maar even uitzitten tot 23 mei dan snel een andere provider want in dit jaar dat ik nu tele2 heb had ik voornamelijk veel problemen

Reputatie 5
Badge +3

Dit hoort niet te gebeuren. Als de decoer opnieuw opstart, starten andere diensten ook opnieuw op? Zoals bijvoorbeeld even geen internet?

nee alleen de t.v. ontvanger doet dit

Reputatie 5
Badge +3

Het kan zijn dat de decoder of de adapter niet goed is. Als je wil kan ik hier een nieuwe voor sturen om te testen of het dan beter werkt? 

ok

Reputatie 5
Badge +3

Zou je me dan in een privébericht het volgende kunnen sturen: 

1. Je naam
  2. Je volledig adres
  3. Je geboortedatum
  4. De laatste 4 cijfers van het rekeningnummer die bij ons geregistreerd staat. 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb de gegevens ontvangen en ik heb de nieuwe decoder gestuurd en deze zal zo snel mogelijk via PostNL geleverd worden. 

de decoder ontvangen maar voor ik ga aansluiten er zijn opnames die ik niet kwijt wil als ik de decoder via de usb poort die er op zit op de p.c. aansluit kan ik die opnames dan overzetten?

Reputatie 7
Badge +4

de decoder ontvangen maar voor ik ga aansluiten er zijn opnames die ik niet kwijt wil als ik de decoder via de usb poort die er op zit op de p.c. aansluit kan ik die opnames dan overzetten?

Nee, opnames kunnen niet worden “gedownload".  Probeer anders eerst om alleen de voeding te vervangen.