beantwoord

Radio

• 9 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1391 x bekeken

Als ik via mijn tele 2 tv modem de radio aanzet moet mijn tv aan blijven staan om geluid te blijven krijgen.
Om dit te omzeilen had ik internet radio op mijn i-pad aangezet maar constant valt deze uit. t lijkt wel of hij niet goed streamt maar ik heb een pakket van 50 snelheid dus dat zou genoeg moeten zijn. Ik heb al diverse radio zenders opgezocht maar met het zelfde resultaat dus ligt het niet aan de internetradiozender. Ik heb ook al een aparte tablet aangeschaft voor alleen de radio ontvangst maar dan nog blijft hij uitvallen. Weet u wat het probleem kan zijn?

Het is toch van de gekke dat de hele dag mijn tv moet aanstaan omradio via tele 2 te ontvangen.
icon

Beste antwoord door Rena Chan 9 februari 2019, 15:23

De iPad is dan via wifi verbonden en dat zou het probleem kunnen zijn dat je wifi verbinding niet optimaal is.

Download de Speedtest app van de AppStore en check wat voor snelheid je iPad krijgt.

Welke iPad model is dat trouwens?

En ja, de TV ontvanger moet aan ergens aangesloten zijn, die heeft geen speakers natuurlijk.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
De iPad is dan via wifi verbonden en dat zou het probleem kunnen zijn dat je wifi verbinding niet optimaal is.

Download de Speedtest app van de AppStore en check wat voor snelheid je iPad krijgt.

Welke iPad model is dat trouwens?

En ja, de TV ontvanger moet aan ergens aangesloten zijn, die heeft geen speakers natuurlijk.