Raadseltje

• 24 juli 2019
  • 29 reacties
  • 445 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 249 reacties
Als ik op mijn lijst met opnames kijk is er wel heel creatief omgegaan met de duur van de opnames. De kortste moest 25 minuten duren maar deed er slechts 1 minuut over. De snelste show ever 😂

Ik zal wel weer iets niet goed. 🤔😐

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Die show van 1 minuut heeft een rode R erachter staan. Die is nog aan het opnemen. Als je 9 minuten later kijkt staat er "10". Je hebt inderdaad nog wat te leren. Maar daar is dit forum ook voor.
Reputatie 3
Even ter verduidelijking: het klopt dat die bovenste net aan het opnemen sloeg. Ik heb het over een comedy serie aflevering (heel seizoen opnemen plannen is geloof ik ook al niet mogelijk).
Toen ik ging kijken had hij daadwerkelijk 1 minuut opgenomen. Die bovenste is nog aan de gang, dat weet ik. Ik vind het niet zo'n aardige toon waarop jij reageert. Ik ben gelukkig niet zo oliedom als je je misschien verbeeldt 😉 Ik meldde
duidelijk dat ik de opname ging kijken en toen een show van maar 1 minuut vond. De rest van de lijst ziet er hier en daar ook bedenkelijk uit. Opnames opgedeeld in 1 kort stuk en 1 lang stuk, 10 x op een avond de 'conflictmelding' met het verzoek 1 van de niet bestaande opnames te annuleren. Ik heb gelukkig wel de keuze uit 3 😜 ik ben dichtbij
terugkeren naar mijn oude provider. Ik heb nog nooit zoiets geks meegemaakt waar het providers aan gaat. 'U mag 80% opnemen.. Ik:' 80% van wat? Hij: '80% van het kastje'. 😅 Ik heb het inmiddels aan een andere medewerker gevraagd en die wist het wel. Tele2 heeft teveel 'verborgen issues' en ik ben heel actief op zoek gegaan en heb alles goed afgewogen... Maar ja.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Yaelle,
In het opname lijstje zie ik dat er overlap periodes zitten tussen verschillende opnames. Het is niet mogelijk om meerdere opnames tegelijkertijd uit te voeren. Hierdoor kunnen de problemen met de opname ontstaan. Kun je nakijken of de opnames waar geen overlap is wel gewoon de volle lengte hebben?
Groetjes Michiel
Reputatie 3
Dat lijkt me duidelijk 😊 : een hele film kan nooit maar 36 minuten duren. Ik had vorige week een film opgenomen die in tweeën gedeeld was, 29 minuten en 89 minuten oid. Ik vind het heel raar dat de opname wordt 'goedgekeurd' maar dat je toch maar een klein stuk of zelfs maar 1 minuut overhoudt en dat je dat pas ná het opnemen ziet.. Mijn schijf is ook al bijna vol, nl 73%. Zuinigjes hoor.. Denk nog steeds aan m'n oude provider... Die had ook hick ups maar niet in de eerste week al. Pfff...
Reputatie 3
En ja hoor! Voor de derde keer vandaag ligt internet eruit en teletekst doet het niet meer. Dan maar het modem weer herstarten. Teletekst heb ik nodig voor pagina 888. Ben ik nu de enige met deze sh*t? Ik blíjf niet bellen, is nl niet gratis, het servicenummer
Reputatie 7
Badge +4
Ja, hier werkt alles prima. Heb wel Tele2 glasvezel dus genoeg capaciteit voor 2 opnames tegelijk.
Reputatie 3
Twee opnames tegelijk? Dat is niet veel zeg.. Ik kon bij mijn vorige provider (misschien moeten ik die maar wwer mijn huidige provider maken), kon je opnemen zoveel je wil en het blijft een jaar staan. Al neem je 20 programma's op hetzelfde tijdstip op, het kan allemaal. Glasvezel of niet.
Reputatie 7
Badge +2
Twintig streams tegelijkertijd? Die kun je nooit thuis opnemen. Twee dan krijg je al problemen. Misschien wordt dat dan in de centrale van die provider opgenomen, maar nooit bij jou thuis.
Vertel es, maak maar gerust reclame, wie is die superprovider?
Reputatie 3
Twintig streams tegelijkertijd? Die kun je nooit thuis opnemen. Twee dan krijg je al problemen. Misschien wordt dat dan in de centrale van die provider opgenomen, maar nooit bij jou thuis.
Vertel es, maak maar gerust reclame, wie is die superprovider?

?? Nou ja zeg. Als ik zeg dat ik 20 programma's tegelijk kon opnemen en VOORAL tegelijkertijd dan is dat zo. Centrale.. 😉
Reputatie 7
Badge +4
Tja, maar bij jou lijkt het Tele2 kastje wel heel erg te spoken? Als je 20 programma's wil opnemen moet je toch bij een andere aanbieder zijn.
Reputatie 3
Was ik ook. Tele2 maakt het gewoon onmogelijk, midden in een programma zitten en dan erop attent gemaakt worden dat je een programma dat je NIET op wilt nemen niet mag opnemen 😂😜 en dat is niet de eerste keer. Je wordt er helemaal flauw van. Als er nu eens af en toe niet goed gaat, oké, maar dit wordt be lachelijk. Het is duidelijk waar ik over praat, lijkt me met al die fotootjes. Daar spookt helemaal niks. Dat is foute boel bij Tele2. Niet bij mij. Voor wat xe techniek betreft, mijn zoon heeft er behoorlijk verstand van maar heft hier ook zijn ogen ten hemel. Dit is gewoon vette providersh*t. Ergerlijk. Omdat niemand er een oplossing voor heeft. Hier wordt gesuggereerd maar niemand had een duidelijke oplossing, Tele2 zelf ook niet 🤨🤷‍♀️ nog even de 'spookfoto'. 😱

Reputatie 7
Badge +2
Twee opnames tegelijk? Dat is niet veel zeg.. Ik kon bij mijn vorige provider (misschien moeten ik die maar wwer mijn huidige provider maken), kon je opnemen zoveel je wil en het blijft een jaar staan. Al neem je 20 programma's op hetzelfde tijdstip op, het kan allemaal. Glasvezel of niet.
Een beperking op een apparaat dat lokaal opneemt is niet zo gek aangezien er altijd een technische beperking van het aantal tuners is. Jouw oude provider maakt -als ik het zo lees- gebruik van opname in de cloud. Je had dus waarschijnlijk die groene provider of een merk van hun. Niet elke provider biedt hetzelfde en niet elke provider kost hetzelfde, er is keuze voor de wensen van iedere consument.
Reputatie 3
Daarom ga ik zeer waarschijnlijk ook weer weg.
Reputatie 3
Oeps. Iets te snel geënterd. Tele2 kan niet echt iets bieden qua opnamekeuze. Niets eigenlijk. Ik zie constant die opname 'conflicten' terwijl ik de betrokken programma's niet eens als opname plant.. En niet één professioneel geschoolde Telfort medewerker kan dat oplossen 🤷‍♀️ik heb er genoeg om gevraagd. Jammer dan. Geen service.
Reputatie 7
Badge +2
Telfort medewerkers zijn hier nooit en tele2 medewerkers hebben weekend! Telfort bestaat trouwens niet meer. Als je meerdere streams tegelijkertijd wilt hebben ben je hier verkeerd. Service morgenvroeg weer, maar alleen wat mogelijk is!
Reputatie 3
Lol... Telfort gaat samen met KPN. KPN beheerst een groot deel vd Hollandse providers. So what's in a name. Grappig dat Tele2 medewerkers het hele weekend afwezig zijn, lees ik uit jouw woorden. Die van Telfort niet hoor. Nou ja, niet allemaal. Nogmaals, kleine lettertjes en ik kan nog rustig opzeggen. Dus dat doe ik. Nog nooit zoiets meegemaakt 🙄
Reputatie 7
Badge +2
Met de integratie van Telfort in KPN ga je KPN prijzen betalen. Jij hebt dat ervoor over, andere klanten niet. Zoals gezegd, er is voor een ieder wat wils.
Reputatie 3
Klopt. Tele2 is duurder dan de provider waarnaar ik terug ga. Dat KPN duurder wordt, ook. Maar bij Tele2 betaal ik nu al €15 meer dus dat zal wel weer wennen...
Reputatie 7
Badge +2
Nog nooit zoiets meegemaakt, dan ken je nog niet veel van de echte wereld!
Reputatie 3
Lol.... Ik ben ruim een halve eeuw oud en ik heb heel wat gezien. Uiteraard bedoel ik dat ik dit nog niet eerder bij een provider heb meegemaakt en dat allemaal in 2 weken ook nog, morgen dus. Sinds 15 juli (!) een abonnement 😱
Reputatie 7
Badge +2
Klopt. Tele2 is duurder dan de provider waarnaar ik terug ga. Dat KPN duurder wordt, ook. Maar bij Tele2 betaal ik nu al €15 meer dus dat zal wel weer wennen...
Je wilde Tele2 uitproberen voor EUR 15 meer dan bij je oude provider? Dan ben ik benieuwd wat er aan je oude provider mankeerde om daar weg te gaan.
Reputatie 3
Heb ik ampel uitgelegd🤔
Reputatie 7
Badge +2
Veel verder dan “hick ups” gaat je uitleg in dit topic niet.
Reputatie 7
Badge +2
Als ik 20 zenders tegelijkertijd kan opnemen voor € 15 minder per maand dan bij tele2 dan hoef je toch niet meer te kiezen.? Na Ampel uitleg?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, dit is een raar verhaal. Je moet wel heel veel van Tele2 houden als je 15 euro per maand extra wil betalen?