Programma opnemen lukt niet

• 14 juni 2020
  • 5 reacties
  • 175 x bekeken

Wederom wordt het onmogelijk gemaakt verder te kijken, omdat opname vol zou zitten, waardoor ik nu geen enkel programma kan kijken, omdat je dus niets kunt wissen. Om maar over de overige waardeloze service te zwijgen, die kennelijk wordt gegeven door overgevoelige huilende jongetjes.

Ben erachter dat de instructies die ze op shampoo flessen schrijven, uitgevonden zijn voor medewerkers van Tele2. Speciaal voor hen.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Begrijp ik het goed dat het probleem is dat je geen programma’s kunt wissen waardoor je geen nieuwe opnames kunt maken? Wat gebeurt er als je probeert een programma te wissen?

Reputatie 4
Badge

Hi @Lataupi, welkom op onze community. Jammer om te lezen dat je de service zo hebt ervaren. Hier wil ik graag verandering in brengen samen met de community. Wij wachten jouw reactie af zodat we tot een oplossing kunnen komen. Wat krijg je voor melding als je een programma probeert te wissen? Zou je daar een foto van kunnen maken, dan hebben wij het probleem duidelijk in beeld. Thanks!

Groetjes, 

Rox

Ik krijg nu wederom de mededeling dat het maximaal aantal opnames is bereikt, terwijl ik 2 programma’s opneem en niet drie!!! En zodra ik van zender wil wisselen, lukt dat niet, kan ik niet aar het programma wat ik dus aan het kijken was en zeker niet aan het opnemen en zo gaat dat ELKE keer en mis ik ELKE keer ontknoping programma door deze stupide instelling. Word zo ontzettend moe van alles. Heb het niet eens over slecht internet, telefoon die wordt verbroken en een klantenservice om te huilen, maar elke vrijdag blijkbaar mijn programma niet uit kunnen kijken is nu niet leuk meer. Irritatiegrens is zwaar bereikt en als je dan weg wilt wegens wanprestatie van Tele2 krijg je een grote bek terug. Zodra ik naar andere zender zap, dan neem ik ineens dat programma op? Nee, NEE, NEEEEEEE: ik kijk gewoon. Wat een godvergeten frustrerend gedoe is dit toch. En nee, ik stuur geen foto’s. DEnk toch zelf na als je denkt dat je dit kunt oplossen. Zou niet weten hoe, maar succes. Elke dag GEDOE> Elke dag. 

Plus dat het bijna zinloos is om nog aan een programma te beginnen als ik twee programma’s op een dag opneem, want ik kan ervan uitgaan dat verder normale tv kijken onmogelijk wordt gemaakt. Gelukkig heb ik veel boeken en hou ik van lezen, maar ik vraag me wel af waar ik in vredesnaam voor betaal? Wanprestatie is de juridische term, wanprestatie van Tele2 en dit contract zou in alle redelijkheid moeten worden ontbonden en niet aankomen met gezeur dat ik de rest moet afkopen. Maar jullie komen overal mee weg, het zal jullie een rotzorg zijn. Kijk voor de grap eens op de site van consumentenbond en dan zien hoe Tele2 geen enkele oplossing biedt voor niemand. Kudos!

Reputatie 7
Badge +1

Zenders zijn ingedeeld in groepen. Verder vermoed ik dat je opname apparaat twee decoders heeft, waardoor je maximaal twee groepen zenders kan bekijken en/of opnemen. Dat betekent dat je bijvoorbeeld 2 opnames kunt maken, maar dan alleen naar een zender kunt kijken uit één van die twee zender groepen. Of je kunt bijvoorbeeld één zender opnemen en één kijken, bijvoorbeeld uit een andere groep. Maar drie opnames gaat niet. Bij twee opnames tegelijkertijd kan je dus niet zenders uit andere groepen kijken. Bij Tele2 neem je lokaal op een kastje thuis. Sommige providers hebben cloud opname techniek, daarmee heb je deze beperking niet. Dat kent echter weer andere nadelen.

Reageer