beantwoord

Programma gemist Tele2

• 5 januari 2016
  • 6 reacties
  • 468 x bekeken

Waarom word het aanbod programma gemist steeds minder
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 23 februari 2016, 12:40

Hoi allemaal,
Ik reageer even omdat mijn collega Maurice niet aanwezig is. Ik weet dat er een storing was met de programma's die op zaterdag 20 februari werden uitgezonden. Hier is een onderzoek naar gestart met het team van Programma gemist.
Ik hoop dat de oorzaak snel achterhaald is. Wij zijn namelijk afhankelijk met wat wij aangeleverd krijgen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge +4
Hoi Cormannaerts,

Voor het aanbod van Programma Gemist zijn wij afhankelijk van wat we aangeleverd krijgen van de omroepen. Welke programma's mis je vooral?

Groetjes Maurice
Ik mis ook heel veel. Bijvoorbeeld Flikken Rotterdam van afgelopen vrijdag; van gisteravond staat er bijna niets op NPO 1 en 2. Echt slecht.
Ik merk het de laatste dagen ook steeds meer. Programms's die wel online bij uitzending gemist staan, maar niet bij Tele2. Eergisteren en gisteravond (vrijdag en zaterdag 19/20 februari) zijn ontzettend beperkt. Cojones, College Tour, Andere tijden, etc. Allemaal niet te zien. Ook Close Up van de Avro ontbreekt bij vorige week zondag en waarschijnlijk nog veel meer.

Erg zonde en doet mij wel twijfelen aan de kwaliteit van Tele2.
Ik mis ook heel wat programma's van afgelopen weekend op NPO 1 en NPO 3 oa WIDM, de gevaarlijkste wegen van de wereld. Noodgedwongen via internet moeten kijken op een mobieltje. Erg jammer!
ook ik mis regelmatig uitzendingen op uitzending gemist zoals Jinek en bed and breakfast van vrijdag Jinek van donderdag stond er wel op
Reputatie 5
Badge +4
Hoi allemaal,
Ik reageer even omdat mijn collega Maurice niet aanwezig is. Ik weet dat er een storing was met de programma's die op zaterdag 20 februari werden uitgezonden. Hier is een onderzoek naar gestart met het team van Programma gemist.
Ik hoop dat de oorzaak snel achterhaald is. Wij zijn namelijk afhankelijk met wat wij aangeleverd krijgen.
Groetjes Kiko