vraag

Probleem met tweede tv die hapert

• 7 september 2020
  • 28 reacties
  • 833 x bekeken

mijnboven tv hapert en weet niet hoe het komt alles lijkt te werken elke keer moet ik alles opnieuw doen ,denk dat het aan de snoeren licht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Probeer de tv eens op de aansluiting beneden, werkt het dan wel goed?

Dat ga ik nu proberen ,bedankt alvast

Nu niet gedaan ,durf dat niet straks die ook niet goed ,denk dat het echt aan die witte stekkerdoos van tele 2 ligt ,tv doet het nog steeds niet

Reputatie 7
Badge +1

Werkt de tv beneden wel goed?

Ja geen probleem daar 

Reputatie 7
Badge +1

Dan lijkt een kruistest zoals ik eerder aangaf een goede manier om erachter te komen wat er precies niet goed werkt.

Ja hoe dan 

Reputatie 7
Badge +1

De tv op de aansluiting beneden proberen. Of bijvoorbeeld de ontvanger van beneden boven proberen als dat mogelijk is.

Hoi

om  te kijken  waar de fout zit  , moet je de tv beneden neerzeten  

Nu komt het de kabel van de tv die naar boven  gaat   haal je er uit  ,en stopt er een kortere kabel in   ( Let op dit doe je zo dicht mogelijk bij het apparatuur van Tele2  )

nu test je of die verschil maakt 

je moet ook met een tv testen tegelijk  , als e die informatie hebt kun je het met 2 tv te gelijk doen

als   het resultaat  dat  beide   tv een voor een aan   ( let op 1tv tegelijk aan  )  zonder  problemen werkt    dan ligt het er aan dat met 2 tv’s  te veel data   verwerkt moet worden  

en dar zou dan te maken  kunnen hebben   met internet verbinding  

Ik heb geen kabel naar boven ,alleen z,n witte stekker en z,n zwart modem

Reputatie 7
Badge +1

Dat witte ding op de laatste foto, is dat een apparaat van Tele2? Wat is het?

Dat is de verbinding die is beneden ook  denk ik en die hapert hij moet niet rood zijn ,denk dat ie niet meer goed is 

Dat heeft die tele2 man gedaan ,eigenlijk wil ik dat er iemand komt, vind het nu wel erg lang duren

Reputatie 5
Badge

Hey @Blauweogen,

Welkom op de Community! Goed dat je jouw vraag hier stelt, zoals je ziett probeert iedereen je hier te helpen. Bedankt voor jouw reacties en het plaatsen van foto’s dat helpt heel veel.

Je geeft aan dat jouw tv beeld hapert. Geen probleem, daar hebben wij een oplossing voor. We hebben een handig topic met voor het fixen van jouw TV, bekijk het hier! Geen zorgen, we leggen het allemaal uit duidelijk uit. Dit zijn een aantal stappen die je zelf kan uitvoeren!

Als dit niet lukt dan kan je ook contact opnemen met onze telefonische klantenservice (020-754 4444), die kunnen jou verder helpen. We hebben nu ook een nieuwe functie ‘picture support’ waarmee je tijdens het gesprek een foto kan maken van jouw modem en deze delen met de klantenservice. Zo word je nog beter geholpen! Laat je ons weten of het is gelukt? We staan voor je klaar!  :muscle:

Bedankt @pipodeclown en @Kees242 voor jullie hulp! 

Nu alles gedaan ,en even ging het goed daarna geen beeld en hapert ,ben er echt klaar mee ,kan er niet iemand komen voor het op te lossen ?

bvd 

Reputatie 5
Badge

Hey @Blauweogen,

Bedankt voor je reactie. Als je wilt dat er een monteur langskomt dan kan je contact opnemen met onze telefonische klantenservice (020-754 4444), die kunnen jou verder helpen.
We hebben nu ook een nieuwe functie ‘picture support’ waarmee je tijdens het gesprek een foto kan maken van jouw modem en deze delen met de klantenservice. Zo word je nog beter geholpen! Laat je ons weten of het is gelukt? We staan voor je klaar!  :muscle:

Nu deze is stuk mocht even van iemand 2 lenen en nu doet de tv boven het dus graag nieuwe 

Het licht aan deze  geen lichtjes kan niet aan ,graag een nieuwe 

Reputatie 7
Badge +4

Nu deze is stuk mocht even van iemand 2 lenen en nu doet de tv boven het dus graag nieuwe 

De powerplugs zijn een koopproduct, net als b.v. een telefoon. Als je nieuwe wilt kun je die bestellen bij bijvoorbeeld coolblue.

Reputatie 5
Badge

Hoi @Blauweogen,

Bedankt voor jouw reactie met foto! Dat maakt het allemaal een stuk duidelijker. Je geeft nu aan dat jouw verbindingsset kapot is.
Dat is natuurlijk niet leuk. Misschien heb je nog garantie, dat kunnen mijn collega’s voor je checken.  Bel daarvoor de telefonische klantenservice (020-754 4444)! 
Als je de set al lang hebt dan kan je eventueel een nieuwe aanschaffen! :smile:

Reputatie 7
Badge +1

Probeer de verbindingsset opnieuw te synchroniseren. 

nu de instalatie is van 2018 september en bedankt voor plaatjes dat alles is al gedaan en nog geen goede tv het ligt echt aan de stroomkabel enz vind dat tele 2 mijn moet helpen e nnieuwe spul moet opsturen klantnummer is (verwijderd door moderator).

bvd ,de lijnen zijn steeds in gesprek en maar wachten 

nu wil een monteur van tele 2 zo komen we niet verder

Reputatie 7
Badge +1

nu wil een monteur van tele 2 zo komen we niet verder

Vorige maand schreef je nog dat je wilde dat er iemand langskomt, dus zou ik eerst even afwachten wat dat oplevert.

Nu er is niets verandert dus er moet maar monteur komen ,dan ben ik misschien van dat haperen van de tv af

Reageer