Plots werkt afstandbediening niet meer

• 5 januari 2017
  • 12 reacties
  • 297 x bekeken

Beste Tele2

Wij hebben sinds vanavond hetzelfde probleem als eerder op deze pagina beschreven: ineens werkt de afstandbediening niet meer. Batterijen vervangen, gebeurt niets. We kunnen alleen het kastje aan- en uitzetten maar niet meer van zender wisselen. Heel vervelend, hierdoor missen we net de ontknoping van de misdaadserie 😞

Hoe lossen we dit zsm op? We zitten nu vast op Comedy Central maar willen morgenavond toch heel graag met het hele gezin weer onder meer naar De Slimste Mens kijken.

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet

Marceline

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Ik heb exact hetzelfde probleem!
Er is op dit moment wel een storing gaande, weet niet of dit er mee te maken heeft.
Via de chat kan je wel sneller iemand spreken. https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/ en dan medewerker spreken.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Marceline,

Wat jammer dat je net de ontknoping hebt gemist!
Ik heb je een nieuwe afstandsbediening gestuurd alleen vrees ik ervoor dat deze morgen nog niet binnen is.

@ Renevanbeers
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic aan te maken. Je zit nu namelijk in een topic van iemand anders. Je kan een eigen topic aanmaken door op 'stel een vraag' te klikken.

Vriendelijke groet,
Trinh
Stuur er mij dan ook maar een nieuwe want ik zit met hetzelfde probleem op dezelfde zender als Marceline
Het ligt niet aan de afstandbediening maar aan de update die gedaan is via tele2 zelf. Je kan met je afstandsbediening kijken op zender 53
Als het tv kastje niet reageert op de afstandsbediening dan blijf je hangen op 1 zender he...hij reageert alleen op aan/uit knop
En stuur mij er ook een, want ik heb precies het zelfde probleem!
Nou ik heb 2 afstandsbedieningen
1 van tele2 en 1 van Samsung. Ze werken allebei. Maar...... die van tele2 met het tv kastje werkt alleen als je zender 53 in toetst. En met mijn smart afstandsbediening heb ik sneeuw beeld en dat ligt dan weer aan tele2. Die update van tele2 is niet helemaal goed gegaan. Dus vraagt iedereen nu om een andere afstandsbediening. Hoeveel klanten zal tele2 hebben?
Even de stroom eraf en alles werkt weer bij mij
Ja bij mij ook.
Hier in Hilversum nog steeds niet
Reputatie 5
Badge +3
Voor de anderen waar de diensten nog niet werken wil ik vragen of jullie een eigen topic aan willen maken. Dan helpen we jullie daar graag verder.
Ik ga dit topic sluiten.

Groet, Trinh