beantwoord

Opzegging veiligheidspakket

• 8 november 2018
  • 5 reacties
  • 2044 x bekeken

Ik heb een email van u gehad:
Beste meneer Visser,

Je hebt Tele2 Veiligheidspakket Totaal opgezegd. Je kunt Tele2 Veiligheidspakket Totaal daarom nog maar tot 30 november 2018 gebruiken.

Maar:
Ik heb niets opgezegd, mijn vrouw ook niet en meer personen met toegang tot mijn email zijn er niet.
Het veiligheidspakket voldoet uitstekend
Dus:
Er is ergens bij u een fout gemaakt. Ik wil het veiligheidspakket behouden en verzoek u daar voor te doen wat u nodig acht.

PS: ik heb geprobeerd u te bellen met 020-754 4444 maar dat werkt niet. ik krijg wel contact, maar kom niet verder dan het startmenu; Toets een 2, daarna wordt en blijft het stil...

R. Visser klantnummer B000******

*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 9 november 2018, 09:27

Hoi meneer Visser,

Er is wat fout gegaan met de communicatie ons excuses hiervoor! Het komt erop neer dat je 2 veiligheidspakketten had. 1 hiervan is nu opgezegd door ons, helaas hierbij automatische mail verstuurd met de melding van opzeggen. Je zult nog een mail met communicatie ontvangen hoe en wat!

Nogmaals sorry!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste meneer Visser. U bent hier op een openbaar forum. Voor Uw veiligheid kunt U beter uw mailadres hier verwijderen, anders helpt het veiligheidspakket misschien ook niet meer.
Beste meneer Visser. U bent hier op een openbaar forum. Voor Uw veiligheid kunt U beter uw mailadres hier verwijderen, anders helpt het veiligheidspakket misschien ook niet meer.

Dat is nu te laat, dat kan tot één uur na plaatsing. De gegevens zullen binnenkort wel door een moderator worden verwijderd.
Klantnummer kan je beter in je profiel zetten, dat is alleen door moderatoren te zien.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi meneer Visser,

Er is wat fout gegaan met de communicatie ons excuses hiervoor! Het komt erop neer dat je 2 veiligheidspakketten had. 1 hiervan is nu opgezegd door ons, helaas hierbij automatische mail verstuurd met de melding van opzeggen. Je zult nog een mail met communicatie ontvangen hoe en wat!

Nogmaals sorry!

Groetjes,
Patrick van Tele2
@Patrick van Tele2 En het klantnummer ..... 😉
Ik kwam hier terecht omdat telefonisch contact niet lukte.
Dat het hier om een openbaar forum gaat, had ik niet begrepen. Ik dacht meer aan een loket voor vragen, opmerkingen en klachten.
Maar eind goed alles goed. Alles is snel opgelost en daar gaat het om. Dank hier voor.