beantwoord

Ondertitels werken niet in Tele2 videotheek

• 28 januari 2016
  • 10 reacties
  • 440 x bekeken

Bij elke film die ik huur in de Tele2 - videotheek ontbreekt sinds kort de ondertiteling. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 8 maart 2016, 10:59

Beste Tessa,

Mijn collega Kiko heeft na laten kijken of het bedrag inderdaad wordt verrekend. Dat is het geval en vindt plaats met het factuurnummer dat eindigt op 2901. Dit topic zal ik nu sluiten. Lijkt het onverhoopt toch niet goed te gaan, wil je mij dan een privébericht sturen?

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Tessa,

Ik begrijp dus dat het eerst wel atlijd goed werkte? En werkt jouw televisie verder wel naar behoren?

Groetjes,
Rick
Yep, de televisie werkt verder prima! Het is inderdaad zo dat de ondertiteling pas sinds kort weg is, het werkte hier voor wel goed.
Reputatie 4
Badge +3
Zou het misschien kunnen dat het beeld op ingezoomd staat ingesteld? Dat kan er ook voor zorgen dat de ondertitels niet zichtbaar zijn. Dit is meestal een instelling op jouw televisie zelf en deze is niet te beïnvloeden met de Tele2 afstandsbediening. Overigens, meestal staat de televisie op een automatisch beeldformaat. Het kan in dit geval ook zijn dat er automatisch wordt ingezoomd. Het is dan handig even te proberen of het handmatig schakelen iets uitmaakt.
Reputatie 6
Badge +5
Ingezoomd zou je toch nog steeds een gedeelte van de ondertiteling zien?
Ik heb het vermoeden dat er iets anders is, maar we zullen zien. 😃
Nope, ik heb het even gecheckt, en het beeld staat gewoon goed. Het is ook pas sinds kort een probleem.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Tessa,

Bedankt voor het kijken :)
Kan je je nog een film herinneren die je via de videotheek hebt gezien, welke jij zonder problemen met ondertiteling hebt gekeken? Zo ja, zou je deze willen starten? De kosten die je hiervoor maakt, zal ik vergoeden. En wil je aangeven bij welke film(s) jij geen ondertiteling hebt gehad?

Groetjes,
Rick
Een tijdje geleden heb ik The Gallows en Jurrassic World gekeken, daar was geen ondertiteling bij. Bij Charlie st. Cloud ook niet, maar die heb ik vandaag gekeken en nu deed die het wel.
Reputatie 4
Badge +3
Aah, kijk eens aan. Ik heb niet meer mensen hierover gehoord, maar het lijkt dan wel opgelost te zijn. Stuur mij alsjeblieft jouw NAW-gegevens, klantnummer en geboortedatum via een privébericht. Dan ga ik de film voor je vergoeden. Ik zal dan ook kijken of ik (een deel van) de andere films voor je vergoed kan krijgen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Tessa,
Ik reageer even omdat mijn collega Rick op dit moment niet aanwezig is. Dankjewel voor je gegevens. Ik zal sowieso The Gallows en Jurrassic World voor je vergoeden.
Het zal 3 tot 5 weken duren voordat je het geld op je rekening ziet staan. Laat je even weten of je het geld ontvangen hebt? 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 4
Badge +3
Beste Tessa,

Mijn collega Kiko heeft na laten kijken of het bedrag inderdaad wordt verrekend. Dat is het geval en vindt plaats met het factuurnummer dat eindigt op 2901. Dit topic zal ik nu sluiten. Lijkt het onverhoopt toch niet goed te gaan, wil je mij dan een privébericht sturen?

Groetjes,
Rick