beantwoord

OK-knop afstandbediening werkt niet meer

  • 22 December 2019
  • 4 reacties
  • 591 x bekeken

Goedemiddag,

 

De Tele2-afstandsbediening werkt sinds enkele dagen niet meer. Ik kan nu geen TV meer kijken (aangezien er nu een popup in beeld staat over een acties, maar die kan ik niet wegklikken).

 

Ik heb al:

  • De box van de stroom gehaald ( > 30 seconde) en er weer op gezet;
  • Het stappenplan voor het resetten van de afstandsbediening (https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/afstandsbediening-werkt-niet/ ) uitgevoerd 

Beiden leveren helaas niets op. Ter info: ik heb een ovale afstandsbediening (de 'linker’ in bovengenoemd stappenplan).

icon

Beste antwoord door theocoppes 22 December 2019, 16:09

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Morgenvroeg is er pas iemand aan de telefoon. Hier op het forum word je niet zo snel geholpen. Dan moet je wachten tot er iemand van tele2 is, herkenbaar aan van tele2 achter de naam. Vanaf 9 uur is er iemand telefonisch bereikbaar. Succes! 

Heb je de batterij al eens vervangen?


Ja, die zijn ook vervangen.

@theocoppes inderdaad, was mijn planning (maar vandaag helaas niet bereikbaar en door de virtuele chat werd ik verwezen naar het forum). 

Reputatie 7
Badge +8

Morgen vroeg de helpdesk bellen. Dan kunnen ze een nieuwe afstandsbediening sturen. Wanneer die bij je binnen komt is natuurlijk deze week moeilijk te voorspellen. 

Reputatie 7
Badge +12

Heb je de batterij al eens vervangen?