beantwoord

nieuwe pluspakket

  • 20 december 2016
  • 3 reacties
  • 180 x bekeken

hoi zag dat er een nieuw plus pakket du ik heb me er gelijk op geabonneerd kreeg sms dat ik vanaf nu pakket kon bekijken niet dus hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 21 december 2016, 14:52

Hoi Jeroenimo1972,
Zou je eens je decoder willen resetten? Dit doe je door hem 1 minuut van het stroom te halen.
Werken de nieuwe zenders van je pluspakket dan wel?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jeroenimo1972,
Zou je eens je decoder willen resetten? Dit doe je door hem 1 minuut van het stroom te halen.
Werken de nieuwe zenders van je pluspakket dan wel?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
is al voor elkaar topic mag gesloten worden dank je!
Reputatie 5
Badge +4
Super! Dan ga ik hem hierbij sluiten!
Groetjes Kiko