beantwoord

nieuwe interactieve tv

• 6 februari 2017
  • 5 reacties
  • 274 x bekeken

Hierbij heb ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Ik mis de knop om de ondertiteling van de programma's te krijgen.
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 9 februari 2017, 11:57

Ik heb hier zowel de oude als de nieuwe afstandsbediening gevonden, en op beiden zie ik geen knop voor het aan- en uitzetten van de ondertiteling. Dit is dus nooit een functie geweest van onze afstandsbediening.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Marianne,

Heb je ook al het nieuwe tv menu? Mogelijk ligt het daar aan.
Ik hoor het graag van je. Als je het nieuwe tv menu al hebt, dan ga ik hier even op zoek naar een nieuwe afstandsbediening om te kijken of die functie er wel of niet op zit.

Groetjes Tom
Hoi Marianne,

Heb je ook al het nieuwe tv menu? Mogelijk ligt het daar aan.
Ik hoor het graag van je. Als je het nieuwe tv menu al hebt, dan ga ik hier even op zoek naar een nieuwe afstandsbediening om te kijken of die functie er wel of niet op zit.

Groetjes Tom

Ja ik heb het nieuwe menu en de nieuwe afstandsbediening die daarbij hoort,
gr
marianne
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb hier zowel de oude als de nieuwe afstandsbediening gevonden, en op beiden zie ik geen knop voor het aan- en uitzetten van de ondertiteling. Dit is dus nooit een functie geweest van onze afstandsbediening.
Reputatie 4
Badge +3
Wegens inactiviteit ga ik dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom