beantwoord

Mediabox krijgt geen stroom, kapot, hoe vervangen?

  • 26 May 2019
  • 2 reacties
  • 4639 x bekeken

Beste,

De afgelopen dagen, bij het verschuiven van de Mediabox, merkt ik dat de Mediabox niet meer aan ging. Na wat gefriemel met de stroomkabel merkte ik dat het weer werkte. Echter vandaag viel de Mediabox uit en lukt het me niet meer om de stroom er terug op te krijgen. Geprobeerd met een ander stopcontact maar ook dit mocht niet baten.
Nog even alle kabels langs gelopen en de contacten schoongemaakt maar ook dit zorgde er niet voor dat er iets ging branden op de Mediabox.


Ik kom tot de conclusie dat mijn Mediabox kapot is. Hoe kan ik een vervangende aanvragen?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 27 May 2019, 13:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Waarschijnlijk is alleen de adapter kapot? Heb je een andere met dezelfde specs? Dan kan je testen of het daaraan ligt. Anders morgen even bellen, dan krijg je een nieuwe toegestuurd. De input van de box kan natuurlijk ook kapot. Meen dat ze 12V DC zijn, met de plus op de pin. Maar dat zie je wel en staat ook op de buitenkant aangegeven.
Reputatie 5

Hé Ahabraken,

Als je nog niet gebeld hebt kan ik je ook verder helpen, stuur mij dan een privébericht met o.a. je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privbericht te sturen: Privbericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel: