beantwoord

Levering TV modem

• 30 juni 2015
  • 11 reacties
  • 129 x bekeken

Goedemiddag,

Zojuist geprobeerd met klantenservice te bellen maar het 0900 nummer is geblokkerd vanaf mijn Tele-2 mobiel? Het 0800-nummer werkt ook niet en ook met de virtuele assistent kom ik er niet.

Heb Tele-2 internet, extra TV aangevraagd. Oorspronkelijk zou abonnement 6 juli ingaan, maar gisteren al mail gekregen dat mijn tv-abonnement gisteren al in is gegaan en dat ik de apparatuur al kan installeren. Echter, nog geen apparatuur ontvangen of melding gekregen dat het onderweg is.

Kunnen jullie me de status doorgeven?

Dank!

Hedwig
icon

Beste antwoord door Hedwig 30 juni 2015, 16:38

Laat het verloop even weten 🆒

Helemaal goed gekomen! Eddy heeft me uitstekend geholpen, het modem is onderweg. En bemoeizuchtig als ik ben, heb ik toch ook bij Eddy nog maar even de tip van de foute telefoonnummervermelding gemeld ;-)

Tot nu toe zeer tevreden met jullie service!!!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +5
020-7544444 is het nummer van de klantenservice, nummer aanpassen is te ingewikkeld blijkbaar.
.
Dank! Ga ik meteen bellen 😉
Reputatie 7
Badge +5

Helemaal goed gekomen! Eddy heeft me uitstekend geholpen, het modem is onderweg. En bemoeizuchtig als ik ben, heb ik toch ook bij Eddy nog maar even de tip van de foute telefoonnummervermelding gemeld ;-)

Reputatie 7
Badge +5

Nou vooruit, voor alle collega's van Tele2, met in het bijzonder
EDDY ;)

Reputatie 7
Tientallen gingen je al voor sinds het nummer gewijzigd is. Het callcenter zal er ook wel niets mee kunnen.

Het is de service van Tele2, de "service" van ons is véél beter :)
En bemoeizuchtig als ik ben, heb ik toch ook bij Eddy nog maar even de tip van de foute telefoonnummervermelding gemeld ;-)

Wie is 'ons' dan jlthkoch?
Reputatie 7
Wij zijn gewoon forumleden, en wij zijn niet Tele2, dus onze service is het niet.
Ahhh....helder.... Ik vermoedde even dat je van KPN of UPC of Ziggo was of zo ;-)

Nah....jongste heeft hier bij Tele2 klantenservice gewerkt. Frank staat hier in de boekenkast, dus wellicht ben ik beetje bevooroordeeld, maar blijft dat ik de service van Tele2 uitstekend vond/vind!

En morgen wordt mijn TV-modem geleverd!! :8
Reputatie 7
Ik heb zelfs twéé Franks op de kast, maar ik blijf kritisch. In dit geval hebben ze je goed geholpen, maar het verdient weer geen schoonheidsprijs dat men je laat weten dat je abbo is ingegaan en dat je de apparatuur kunt gaan installeren, terwijl je nog niets ontvangen hebt. Op de volgende factuur zul je zien dat men vanaf 29 juni abonnementskosten is gaan rekenen.... 😞
Kan inderdaad........maar goed..dan betaal ik 2 dagen extra...Het zij zo, alhoewel Eddy aan de telefoon zei dat men dat zou corrigeren! Komt ook helemaal goed dus!

Ik ben niet zo wantrouwend, en is altijd nog goed gekomen :Y :Y