vraag

klacht tv decoder

• 30 juni 2020
  • 1 reactie
  • 98 x bekeken

En opnieuw, sinds het nieuwe modem, slaat de decoder om de haverklap vast. Opnemen is dus ook niet mogelijk, net als tv kijken. Maanden geleden een nieuwe decoder aangevraagd maar nooit iets gekregen. En intussen is Tele2 al maanden onbereikbaar via hun eigen site. Inloggen is er niet bij. 

Geachte dame heer, ik heb nu al ruim 4 maanden niet normaal tv meer kunnen kijken . Graag per ommegaande nieuwe decoder opsturen en dit keer een korting toepassen op het abonnement. Als u dit weer niet doet zet ik er een jurist op. Ik betaal voor iets en mag iets verwachten. En u voldoet niet aan de verwachtingen die ik als consument mag verwachten. 

En nee, ik reageer hier niet meer. Ik kan mij bellen op mijn mobiele tele2 nummer eindigend op 068. Mijn klantnummer is 3287959

Graag binnen 3 werkdagen contact opnemen en alles regelen binnen 6 werkdagen. Hoe u het doet maakt mij niks meer uit, als u het maar doet. 

Ik verblijf,

R van der Mark

1 reactie

Dreigementen aan Tele2 plaatsen op het forum voor en door klanten heeft geen zin. Je kan beter de klantenservice bellen.

Reageer